به همت گروه هنری تئاتر مولانا و مشارکت موسسه مردم نهاد فرهنگی هنری نیما یوشیج کارگاه تخصصی تئاتر با حضور هادی مرزبان در نوشهر برگزار گردید.

پایگاه خبری تئاتر: میثم زندی سرپرست گروه هنری تئاتر مولانا گفت: گروه تئاتر مولانا از گروههای استقرار تئاتر کشور بوده و با توجه به ساختار اساسنامه خود در زمینه های پژوهشی و آموزشی هم فعالیت می نماید. برگزاری کارگاه های دائمی بدن، بیان، تحلیل متون نمایشی و... در طول سال از اهم فعالیت های آموزشی این گروه محسوب می شود. برگزاری کارگاه های تخصصی کوتاه مدت با حضور اساتید پیشکسوت از دیگر برنامه های آموزشی این گروه لحاظ گردیده که در طول این مدت اخیر، کارگاه هایی با حضور مدرسانی چون پرویز پرستویی، مهدی هاشمی، فرهاد ناظرزاده کرمانی، هادی مرزبان و... به انجام رسیده است.

میثم زندی افزود: در بخش تولید آثار هنری، این گروه در سال 93 دو نمایش با عناوین«شب در سیاهی چشمان من است» و «قبرم زیر پاهای توست» را به روی صحنه برده است.

در کارگاه تخصصی تئاتر با حضور هادی مرزبان به مواردی چون انتخاب متون نمایش برای اجرا، مفاهیم و مضامین مورد استفاده، شیوه های اجرای نمایش، نگاهی به مفاهیم و ساختار اجرای نمایش«تانگوی تخم مرغ داغ» پرداخته شد و کارگاه در برنامه پایانی خود با پرسش و پاسخ هنرمندان و هادی مرزبان به  اتمام رسید.