فیلم وسترن «هر چه قوی تر» با دریافت ۵ جایزه در صدر جوایز تصویر آمریکا قرار گرفت.

پایگاه خبری تئاتر: فیلم «هر چه قوی‌تر، سخت‌تر زمین می‌خوری» در مراسمی که یکشنبه شب به صورت تلویزیونی پخش شد، به عنوان بهترین فیلم جوایز تصویر NAACP آمریکا شناخته شد.

این فیلم وسترن توانست روی هم رفته پنج جایزه ببرد و در صدر عناوین این جوایز قرار بگیرد. این فیلم در حالی برنده این جوایز شد که مدتی پیش نتوانست نامزدی جوایز اسکار را کسب کند.

ویل اسمیت برای ایفای نقش پدر سرنا و ونوس ویلیامز ستاره‌های تنیس در فیلم «شاه ریچارد» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد شد و جایزه بهترین بازیگر زن هم به جنیفر هادسون برای ایفای نقش آریتا فرانکلین خواننده در فیلم «احترام» رسید. هادسون همچنین توانست جایزه «سرگرم‌کننده سال» را از آن خود کند.

سریال «ناامن» شبکه اچ‌بی‌او توانست جایزه بهترین سریال کمدی را از آن خود کند و خالق و ستاره آن یعنی آیسا ری هم موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن یک پروژه کمدی شد.

سریال‌های شبکه‌های تلویزیونی شب خوبی را پشت سر گذاشتند و آنجلا بست توانست برای نقش‌آفرینی در سریال «۹۱۱» شبکه فاکس برنده جایزه بهترین بازیگر زن سریال درام شود و استرلینگ کی. براون برای «این ما هستیم» شبکه ان‌بی‌سی جایزه بهترین بازیگر مرد سریال درام را به خود اختصاص داد.

آنتونی اندرسون که مسئولیت مجری‌گری جوایز تصویر را هم بر عهده داشت جایزه بهترین بازیگر سریال کمدی را برای «بلکیش» شبکه ای‌بی‌سی برد. مایلز براون و دیون کول هم در بخش‌های بازیگران مکمل برای بازی در این سریال جایزه بردند.

استریمرها حضوری در بخش جوایز تلویزیونی امسال نداشتند. مراسم چند جایزه ویژه هم داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به جایزه هیات مدیره که به ساموئل ال. جکسون رسید و همچنین جایزه اثرگذاری اجتماعی که به نیکول هانا جونز اهدا شد، اشاره کرد.