نمایش نامه خوانی " چشم های بسته از خواب"نوشته: محمد چرمشیر به کارگردانی علی طهرانچی جمعه 30 آبان و شنبه 1 آذر 1393 ساعت 19:30 در فرهنگسرای ارسباران ( هنر ) اجرا می شود.

پایگاه خبری تئاتر: این نمایشنامه در فضایی چند بعدی و در یک روایت هزارتو ( لایبرنتی ) روابط و لحظاتی از سستشدن پایه های یکخانواده را نشان میدهد.نمایش نامه خوانی "چشم های بسته از خواب " روایت برزخ خانواده ای معاصر است. برزخی از غریبگی و مشکلات روز جامعه. آنچه در این برزخ بیش از همه به خطر افتاده، یکپارچگی خانواده است. و چه دشوار است پیدا کردن لحظه ای برای درنگ و بازتولید کوچکترین نهاد اجتماعی در لابه لای هیاهوی سرعت، تکنولوژی و زندگی ماشینیزیم! و در جائیکه دنیای مجازی بیرحمانه و ساحرانه مجال رویارویی برای برقراری ملاقات های نزدیک را از انسانها گرفته و بیصدا و خزنده انزوا و درخود فرورفتن را در تار و پود جسم و افکارشان تزریق می کند.

علی محمودیان ، ساناز مصباح زاده و سپیده امینی بازیگران این نمایشنامه خوانی میباشند و همچنین محمد حسین حسین خو به عنوان صداگذارو میکس و شفق شکری به عنوان عکاس این گروه را همراهی میکنند.

بنابر این گزارش، علاقه مندان برای شرکت دراین برنامه می توانند به نشانی: خیابان دکتر شریعتی ، بعد از پل سیدخندان خیابان جلفا ، فرهنگسرای ارسباران ( هنر )مراجعه کنند و یا جهت ارتباط با فرهنگسرا میتوانند با شماره تلفن: 20-22872818 تماس حاصل نمایند.