ایمی شومر یکی از مجریان اسکار از ایده اش برای آوردن ولودیمیر زلنسکی به مراسم اسکار ۲۰۲۲ خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: ایمی شومر به همراه رجینا هال و واندا سایکس مجریان نود و چهارمین دوره جوایز اسکار که هفته آینده برگزار می شود، هستند و حالا شومر حداقل یک ایده را که برای مراسم اسکار امسال برنامه ریزی کرده بود، فاش کرد.

شومر فاش کرد که ایده داشته است رییس جمهوری اوکراین ولودیمیر زلنسکی را از طریق ماهواره یا یک بخش ویدیویی از پیش ضبط شده به مراسم اسکار امسال بیاورد.

اسکار ۲۰۲۲ در حالی برگزار می شود که تهاجم روسیه به اوکراین همچنان ادامه دارد و بسیاری از افراد مشهور میلیون ها دلار برای کمک به اوکراین جمع آوری کرده اند.

شومر در برنامه ای به درو بریمور در این باره گفت: من فکر می‌کنم از جهتی در تنگنا به سر می بریم اینکه بگوییم این یک تعطیلات است، بگذارید مردم فراموش کنند، ما فقط می‌خواهیم این شب را برگزار کنیم، اما خب ما چشم‌ها و گوش‌های زیادی در این مراسم داریم.

این کمدین اضافه کرد: فکر می‌کنم این فرصت خوبی است که حداقل در مورد چند چیز نظر بدهم. من شوخی هایی دارم که به نوعی وضعیت فعلی را برجسته می کند. منظورم این است که چیزهای وحشتناک زیادی در حال وقوع هستند که تمرکز روی تک تک شان سخت است.

شومر تاکید کرد: من در واقع ایده زلنسکی را مطرح کردم و می‌خواستم راهی پیدا کنم که بتوانم با ماهواره، زلنسکی را بیاوریم یا از طریق ویدیو یا روش دیگر او را با خود داشته باشیم فقط به این دلیل که چشم‌های زیادی به اسکار دوخته شده است. من حتی از رفتن به آنجا نیز نمی ترسم، اما تهیه کننده مراسم اسکار من نیستم.

گفته می شود تهیه کنندگان مراسم اسکار این ایده ایمی شومر را رد کرده اند. با این حال هنوز هیچکدام از آنها در این باره اظهار نظری نکرده اند.