محمد حسین مهدویان که این روزها فیلم سینمایی« مرد بازنده » را بر پرده سینماها دارد، نسبت به حذف نام فیلمش در برنامه خندوانه انتقاد کرد.

پایگاه خبری تئاتر: محمدحسین مهدویان، کارگردان فیلم سینمایی «مرد بازنده» که در نوروز ۱۴۰۱ در سینماها به نمایش درآمده است، در واکنش به پخش رایگان فیلم قبلی‌اش «درخت گردو» همزمان با اکران فیلم جدیدش در پلتفرم تلوبیون پلاس و سانسور نام «مرد بازنده» از گفتگوی نوروزی خود با رامبد جوان در برنامه «خندوانه» انتقاد کرد و نوشت: "این همان فیلمی است که نمی‌خواهند تماشایش کنید."

مهدویان که پیش از این از تعلق گرفتن تعداد انگشت‌شمار تیزر تلویزیونی آن هم در شبکه‌های شما، آموزش و ورزش به فیلم «مرد بازنده» انتقاد کرده بود، همزمانی این اتفاقات را دشمنی تلویزیون با سینما تعبیر کرد و نوشت: "فیلم‌های روی پرده را زمین می‌زنند و همان فیلم‌ها را وقتی در رسانه‌های خودشان پخش می‌شود، عزیز می‌دارند."

در متن کامل یادداشت انتقادی این کارگردان آمده است:

"به فیلم جدیدم که در حال اکران است تیزر نمی‌دهند. در برنامه‌ی خندوانه، تک‌تک کلمات مرتبط با فیلم جدیدم را قبل از پخش حذف می‌کنند. در آخر هم فیلم قبلی من را در پلتفرم‌شان رایگان پخش و برای‌اش حسابی تبلیغ می‌کنند. بسیار بی‌موقع، وسط تعطیلات نوروز، درست زمانی که فیلم جدیدم روی پرده است‌. این‌ها را کنار بدگویی‌ها و اسپویل عمدی داستان فیلم در زمان جشنواره بگذارید. یعنی همه چیز اتفاقی است؟
فیلم‌های روی پرده را زمین می‌زنند و همان فیلم‌ها را وقتی در رسانه‌های خودشان پخش می‌شود، عزیز می‌دارند.
آن‌ها با سینما دشمنی می‌کنند اما شما دوستی کنید. شما حواس‌تان پرت این چیزها نشود. فیلم "مرد بازنده" را در سینما ببینید. این همان فیلمی است که نمی‌خواهند تماشایش کنید."

گفتنی است «مرد بازنده» هفتمین ساخته سینمایی محمدحسین مهدویان به تهیه‌کنندگی امیر بنان و کامران حجازی درام پرتعلیق کارآگاهی با بازی محوری جواد عزتی است که در پی حل معمای قتلی رازآلود، وارد پرونده‌ای پیچیده می‌شود.