نمایش «نکتار» به نویسندگی و کارگردانی، ماکان اشگوری و سارا فعلی از یکشنبه 18 آبان به مدت 2 هفته در سالن اصلی برج آزادی روی صحنه می رود.

پایگاه خبری تئاتر:  این نمایش حاصل یک کار گروهی است که به مدت دو هفته در این مجموعه روی صحنه می رود.

موضوع این نمایش پیشنهادی است از این‌رو نمی‌توان گفت این نمایش دارای داستان است به همین دلیل نمی‌توان خلاصه‌داستانی هم برای آن ارائه داد. موقعیت‌هایی در نمایش رخ می دهد، اما «نکتار» ضدداستان هم نیست، زیرا خرده‌داستان‌هایی بر اساس روایت‌های بازیگران وجود دارد. در حقیقت نمایش، یک مسیر مشخص را از نقطه ایی تا نقطه ایی دیگر دنبال می کند تا مشخص شود که چگونه شروع و چطور تمام می‌شود. در فاصله این دو نقطه، اتفاقاتی رخ می دهد و چیزهایی در موقعیت‌ها تغییر می‌کند. آنچه دچار تغییر می‌شود، لزوماً خصوصیت‌های روایی نمایش نیست.

در این نمایش سارا فعلی، ماکان اشگوری، آنالی شکوری، یلدا پاکزاد افشار، سورنا روغنی، امیرحسین یعقوبی، الهام عبدالهی‌راد، سحر یوسف‌زاده، صبا نجف‌پور،  پرستو شهپری، هژیر مرادی، بهاره علی‌یار، فرزانه شهریاری، قصه جلالی، الهام صادقی، پردیس پرمون، نازیلاپسیانی، مائده شانه‌ساز، تینا علیه، مهراد ماکویی، پریا حبیبی‌راد، بهنام دارابی، پارمیدا صفدری، سهیل نصیری، دانیال امرالهی، ماکان محمودی، رعنا شکرالهی، نازنین مهرآیین،  پانته‌آ احمدپور، عزت‌الله پابخش، زهرا قنبرزمانی، علی میرنژاد، ساینا سراج، احسان قره‌داغی،نرگس میرزایی، عارف صادقی و مهران اعلایی به ایفای نقش می پردازند.

علاقمندان برای دیدن این نمایش می توانند به غیر از شنبه ها از 18 آبان به مدت دو هفته، ساعت 30/19 در سالن اصلی برج آزادی به تماشای این نمایش بنشینند.