قرار است این اثر نمایشی از امشب ، چهارشنبه ۱۷ فروردین ماه تا پایان ماه رمضان ساعت ۲۳ در تئاتر شهرزاد روی صحنه برود.

پایگاه خبری تئاتر: با همین نگاه است که سهراب حسینی، کارگردان تئاتر، نمایش «خونین‌زار» را برای چندمین بار و این بار در ماه رمضان روی صحنه می‌برد، او پیش از این همین نمایش را در چند مقطع زمانی گوناگون اجرا کرده و حالا قصد دارد اجرا در ماه رمضان را هم تجربه کند.

قرار است این اثر نمایشی از امشب ، چهارشنبه ۱۷ فروردین ماه تا پایان ماه رمضان ساعت ۲۳ در تئاتر شهرزاد روی صحنه برود.

حسینی درباره اجرای این نمایش در چنین ساعتی می‌گوید: ابتدا قصد داشتم نمایش را ساعت ۲۴ اجرا کنم ولی امکان‌پذیر نشد و بعد ساعت ۲۳ را انتخاب کردیم.

او ادامه می‌دهد: سال‌هاست در سینما همزمان با ماه رمضان طرح از افطار تا سحر اجرا می‌شود ولی در تئاتر چنین اتفاقی مرسوم نبوده ولی ما تصمیم گرفتیم در تئاتر هم این طرح را به آزمایش بگذاریم و خوشبختانه بیشتر بلیت‌های اولین شب اجرای ما فروخته شده و استقبال تماشاگران خوب بوده است.

این کارگردان اجرای نمایش در ماه رمضان را یک امکان می‌داند و توضیح می‌دهد: ماه رمضان تنها زمانی است که شهری مانند تهران یک زیست شبانه دارد. خیابان‌ها امنیت دارند و معضل ترافیک و جای پارک هم نداریم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم از مزایای این ماه استفاده کنیم و خوشبختانه تماشاگران هم همراهی می‌کنند.

او که این نمایش را برای سومین بار در سه مقطع زمانی گوناگون روی صحنه می‌برد، درباره استقبال تماشاگران از این اثر نمایشی می‌گوید: در اولین دور اجرا که شش سال پیش انجام شد، تصور روشنی از برخورد تماشاگران نداشتم ولی بعد از استقبال آنان تصمیم گرفتیم دوباره نمایش را اجرا کنیم و دومین مقطع اجرای ما دو سال پیش بود. آن زمان هم استقبال خوب بود و پتانسیل ادامه اجرا وجود داشت ولی من و نسیم ادبی، بازیگر کار، هر دو درگیر پروژه‌های دیگری بودیم و تمدید اجرا، میسر نشد.

حسینی که نمایش «خونین‌زار» را بهمن و اسفند سال گذشته هم اجرا کرده است، اضافه می‌کند: فرم این اجرا با اجراهای قبلی ما تفاوت زیادی دارد و با توجه به اینکه تماشاگران زیادی کار را دیده‌اند، می‌دانستم که دوباره از نمایش استقبال می‌شود و خوشبختانه چنین هم شد. اگر این استقبال همچنان ادامه داشته باشد، یک اجرا هم برای ساعت ۱۲ شب در نظر می‌گیریم و هر شب نمایش را در دو نوبت ۱۱ و ۱۲ شب روی صحنه می‌بریم.

به گزارش ایسنا، نمایش «خونین‌زار» نوشته و کار سهراب حسینی داستان دختری است که به قصد مهاجرت به تهران می‌آید و با مشکلات گوناگونی رو به رو می‌شود.

نسیم ادبی تنها بازیگر این اثر نمایشی است.


منبع: خبرگزاری ایسنا