نمایش «داغ ننگ» نوشته ایاد اختر با کارگردانی فرهاد شنتیایی در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفت.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «داغ ننگ» به کارگردانی فرهاد شنتیایی و تهیه‌کنندگی سعید روستایی، اجراهای خود را از ۱۶ فروردین ماه آغاز کرده و هر شب ساعت ۲۱:۴۵ در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

این نمایشنامه نوشته ایاد اختر است که با ترجمه مشترک کمال عبدی و شیرین سلیمی به صحنه می‌رود.

در خلاصه این نمایش که برای نخستین بار در ایران روی صحنه می‌رود، آمده است: امیر کاپور وکیل درجه یک آمریکایی-پاکستانی در کنار همسر نقاش خود، اِمیلی در حال ترقی در شغل خود هستند، اِمیلی به همراه حسین، مسلمان پاکستانی و پسر خواهر امیر که به تازگی به نیویورک آمده از امیر می‌خواهند که وکالت امام فرید، امام جمعه نیویورک را بر عهده بگیرد … و این آغازی است برای شروع جریان‌های تازه در نمایش.

در این نمایش ۷۰ دقیقه‌ای، بازیگرانی (به ترتیب ورود به صحنه) چون؛ فرهاد شنتیایی، شیرین سلیمی، امیرعلی شیرآبادی، بهزاد کریمی، مهسا شجاعی ایفای نقش می‌کنند.

همچنین از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به مجری طرح: سهیل لاریجانی، مشاور کارگردان: امیر اخوین، دستیار کارگردان: سینا فراهانی، طراح صدا و آهنگساز: صادق نیک‌فرمان، طراح نور: دانیال اربابی، طراح صحنه: بردیا کوشش، طراح لباس: حسین هاشمی‌مقدم، مدیر صحنه: پارسا یوسف، اجرای صدا: شایان صفوی، اجرای دکور: علی‌اکبر چهاردلی، طراح پوستر و گرافیک: امیرحسین خدری، مدیر روابط عمومی: امیر قالیچی، مدیر امور رسانه: امیر پارسائیان‌مهر اشاره کرد.

نمایش «داغ ننگ» هر شب ساعت ۲۱:۴۵ در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.