همزمان با آغاز پیش‌فروش بلیت نمایش «شام آخر»، آهنگساز و گروه طراحان نمایش معرفی شدند.

پایگاه خبری تئاتر: پیش فروش سه روز نخست نمایش «شام آخر»، اثری جدید از مسعود دلخواه آغاز شد. همچنین آهنگساز و گروه طراحانی که کارگردان را در این نمایش یاری می‌کنند نیز معرفی شدند که عبارتند از آهنگساز: آرمان پارسیان، طراح صحنه و لباس: فطیما زعفرانی، طراح نور: محمدمهدی سامی‌منش، طراح گریم: امیرعباس حاتمی.

مسعود دلخواه کارگردان، بازیگر و مدرس تئاتر است که طی سال‌های گذشته نمایش‌هایی چون «مفیستو» در سالن بزرگ تالار مولوی، «شاه‌لیر» در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر و چندین نمایش دیگر را به صحنه برده است. وی در این نمایش در کنار گروهی از بازیگران و خوانندگان نسل جوان از حضور چند بازیگر باتجربه چون کاظم بلوچی، رحیم نوروزی و شهین نجف‌زاده نیز بهره می‌برد.

این نمایش که از ۲۶ اردیبهشت‌ ماه در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود بر اساس بخش‌هایی از رمان «مرشد و مارگاریتا» نوشته میخاییل بولگاکف و همینطور چندین منبع دیگر نوشته شده است. نمایش «شام آخر» همان گونه که از نامش بر می‌آید، درباره لحظات آخر زندگی حضرت عیسی مسیح (ع) به روایت مریم مقدس و حواریون او و همچنین محاکمه آن حضرت توسط پیلاطوس، حاکم یهودی است.

این اثر نمایشی با رویکردی مدرن و با شیوه اجرایی نیمه موزیکال توسط بیش از سی بازیگر، خواننده و نوازنده اجرا می‌شود.

پیش از این حضور عرفان شیرنگی به عنوان مدیر تولید، امیر پارسائیان مهر مدیر امور رسانه و روابط عمومی، علی عفیفی عکاس، میثم زرقانی، استودیو آرت کات طراح تیزر، حسام صلاحی نژاد و نازنین یار مسئول فضای مجازی در این نمایش قطعی شده بود.