نمایش «بیدینجیلی» با موضوع دوربین و حریم خصوصی در تماشاخانه «آو» روی صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر: سعید زارعی کارگردان این نمایش گفت: پس از یک سال و پنج ماه بالاخره تلاش‌ها به ثمر نشست و این نمایش اجرای عمومی می‌شود.

او با اشاره به اینکه «بیدینجیلی» در جشنواره تئاتر دانشگاهی در سه بخش نامزد دریافت جایزه شده بود،‌ افزود:‌ برای خیلی‌ها باعث تعجب است که ما تازه این نمایش را برای اجرای عمومی به صحنه برده‌ایم. البته این اتفاق به دلیل نبود سالن پیش آمد و امیدوارم با پایان تعمیرلات تالار مولوی که مختص hجراهای دانشجویی است شرایط بهتر شود.

زارعی درباره این نمایش گفت: داستان «بیدینجیلی» درباره دوربین، حریم خصوصی و دوربین‌هایی است که مردم را زیر نظردارند.

وی درباره اینکه در جشنواره بعدی تئاتر دانشگاهی حضور خواهد داشت یا خیر؟‌ اظهار کرد: برنامه‌هایی دارم چون ما دانشجویان تنها امیدمان همین جشنواره دانشگاهی است. این جشنواره مسیری برای آزمون و خطا و پیشرفت و نزدیک شدن به مسیر حرفه‌ای تئاتر است.

زارعی هم‌چنین اضافه کرد: هیچ گاه دغدغه کارگردانی نداشتم و این اواین تجربه کارگردانی‌ام را هم به دلیل نبود پیشنهادات خوب بازیگری انجام دادم، اما تلاش می‌کنم به بازیگری برگردم.

به گفته وی در نمایش «بیدینجیلی»که اسم آن یک درختچه در منطقه‌ای گرمسیری است،‌ کیوان ساکت اف، سینا بالاهنگ، میثم نوروزی و ماهورالوند بازی می‌کنند و تا آخر آبان هر شب ساعت 18:30 در تماشاخانه «آو» اجرا می‌شود.

این نمایش که حمید پورآذری تهیه‌کننده آن است،‌ پیام سعیدی آن را نوشته است.