نمایش "در پوست شیر " به کاگردانی میکائیل شهرستانی در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفته و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

پایگاه خبری تئاتر: رضا صفائی حائری  از بازیگران با سابقه تئاتر که نزدیک به ده سال است در زمینه تئاتر فعالیت می کند در ارتباط با چگونگی فعالیتش در تئاتر  و همچنین همکاری و پیوستنش به این گروه نمایشی گفت:من از سال 1383 وارد کلاس های استاد سمندریان شدم و در همان جا با آقای میکائیل شهرستانی که کلاس های بیان و بدن داشتند آشنا شدم و تا به امروز افتخار همکاری با  ایشان را دارم. اوایل امسال استاد شهرستانی نقشی را به من پیشنهاد دادند و من چون از قبل با متن آشنایی کامل داشتم و نقش ها را میشناختم پیشنهاد بازی در این نقش را پذیرفتم. 

حائری در ارتباط با نقشش در تئاتر در پوست شهر  گفت: محتوای این نمایشنامه همانطور که از اسمش پیداست در ارتباط با یک سری آدم است که خیلی متظاهر به قهرمان بودن و شجاع بودن هستند  اما در شرایط سخت و واقعی همه آنها شخصیت ضعیف و سست خود را نشان می دهند. من در این نمایشنامه نقش گریتسن را بازی میکنم که یکی از ساکنین این ساختمان است که در ظاهر خودش را بسیار انسان شجاعی نشان می دهد اما بالاخره در طول نمایشنامه مخاطب با چهره متزلزل و ضعیف این فرد در شرایط سخت بیشتر آشنا می شود.

وی در ارتباط با همکاری خود با میکائیل شهرستانی گفت : هر بار که با ایشان کار می کنیم چیزهای بسیار جدید و نویی را تجربه می کنیم و آقای شهرستانی با این که بسیار سخت گیر، نکته بین و منظبت هستند اما دست بازیگر را برای بروز هر نوع خلاقیتی باز می گذارند. در همین نمایش بسیاری از حرکت ها و میزانسن ها را خودم ایده دادم و استاد شهرستانی  تایید کردند. در واقع این آزادی و این جرات را ایشان به بازیگر میدهد که نظرش و ایده خلاقانه اش را در کار پیاده کند و خلاقیتش را شکوفا کند  و به نظر من این ویژگی بارز کار کردن با هنرمند بزرگی چون ایشان است. 

حسین تفرشی از دیگر بازیگران نمایش در پوست شیر است که  اکثر فعالیت های تئاتری خودش از جمله دایی وانیا ، شاعر و ... را با میکائیل شهرستانی تجربه کرده و در چندین کار نیز دستیار کارگردان بوده است.

تفرشی در ارتباط با همکاری با شهرستانی اظهار داشت:آقای شهرستانی از دوستان من بودند و ارتباط با ایشان بسیار راحت است. در اکثر گروه های تئاتری نسبت به کسی که تازه وارد است جبهه گرفته می شود اما در گروه هایی که زیر نظر استاد شهرستانی است کار کردن بسیار دلچسب است و بازیگر می تواند تمام چیز هایی که در ذهنش میگذرد را با کارگردان مطرح کند و راهنمایی بگیرد.منظم بودن و سخت گیر بودن از دیگر  ویژگی های بارز استاد است.

تفرشی در ارتباط با نقشش اظهار داشت: من در این تئاتر یکی از نقش های کلیدی را بازی میکنم که شوماس نام دارد. شوماس نسبت به بقیه افرادی که در ساختمان هستند خیلی روراست تر و جدی تر است و برعکس بقیه شخصیت های نمایش که خودشان را بسیار بزرگ نشان می دهند شخصیت شوماس به واقعیت نزدیک تراست اگر چه که در ادامه کار اتفاقاتی برای او می افتد و...  

گفتنی است نمایش "در پوست شیر" هر شب ساعت 21  در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران  تا تاریخ 20 آذر ماه به روی صحنه می رود و علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند با شماره  09389900212 تماس حاصل نمایند