روز بعد از افترایی که امبر هرد به جانی دپ زده بود و او را متهم به آزار و خشونت خانگی کرده بود، کمپانی دیزنی دپ را از قسمت جدید فیلم‌ پرفروش «دزدان دریایی کارائیب» حذف کرد. اما حالا با پیروزی جانی دپ در دادگاه باید ببینیم دیزنی می‌خواهد و می‌تواند دوباره دپ را برای بازی در این فیلم قانع کند یا خیر؟

 پایگاه خبری تئاتر: در اواخر سال ۲۰۱۹، اعلام شد که دیزنی تصمیم به ساختن دوباره فیلم «دزدان دریایی کارائیب» دارد که قسمت‌های قبلی آن با بازی جانی دپ موفقیت چشمگیری به همراه داشت.

در آن زمان، به طور رسمی اعلام نشده بود که آیا جانی دپ در پروژه جدید حضور خواهد داشت یا خیر.

مدت کوتاهی پس از آن، در سال ۲۰۲۰، دپ به دلیل مقاله‌ای در سال ۲۰۱۸ که او را متهم به کتک زدن و خشونت خانگی کرده بود، درگیر یک پرونده شکایت علیه نشریه سان که این مقاله را منتشر کرده بود، شد.

اخیراً، او علیه همسر سابقش امبر هرد به دلیل مقاله‌ای که در واشنگتن پست نوشته بود که در آن به طور ضمنی گفته که دپ با او بدرفتاری کرده است، شکایت کرد.

امبر هرد هم متقابلا دپ را به سازماندهی یک «کمپین توهین‌آمیز» علیه او متهم کرد و شکایت او را ادامه سوءاستفاده و آزار و اذیت‌هایش توصیف کرد.

جانی دپ در دادگاه ویرجینیا شهادت داد که این اظهارات افتراآمیز به حرفه او لطمه زده و او ۶ روز پس از انتشار آن بیانیه از دزدان دریایی کنار گذاشته شده است.