جورج کلونی تهیه کننده مستندی شد که به رسوایی سوء‌استفاده جنسی از دانشجویان در دانشگاه ایالتی اوهایو می‌پردازد.

 پایگاه خبری تئاتر: اچ‌بی‌او اعلام کرد ساخت فیلم مستندی را شروع کرده که با تمرکز بر رسوایی سوء‌استفاده جنسی در دانشگاه ایالتی اوهایو و توسط جورج کلونی ساخته می‌شود.

این فیلم مستند بر اساس گزارشی ساخته می‌شود که گزارش اصلی «اسپورتز ایلوستریتد» در سال ۲۰۲۰ بود و توسط جان ورتایم درباره اتهام سوء‌استفاده جنسی در دانشگاه ایالتی اوهایو از سال ۱۹۷۸ تا ۱۹۹۸ تهیه شده بود. این گزارش نشان می‌دهد چگونه پزشک ورزشی –ریچارد اشتراوس- از صدها دانشجوی ورزشکار مرد که بیشترشان در تیم‌های کشتی و فوتبال حضور داشتند سوء‌استفاده کرد و چگونه دانشگاه سعی کرد همه چیز را نادیده بگیرد.

یک تحقیق مستقل در این باره در سال ۲۰۱۸ انجام شد و به این نتیجه رسید که دانشگاه در اوایل سال ۱۹۷۹ در این باره مطلع شده و بررسی هم کرد، اما موضوع را به مجریان قانون گزارش نکرد. اشتراوس سال ۱۹۹۸ بازنشسته شد و سال ۲۰۰۵ به زندگی‌اش خاتمه داد.

اوا اورنر مستندساز برنده اسکار برای مستند «تاکسی به دل تاریکی» در سال ۲۰۰۷، کارگردانی این فیلم را که تولیدش شروع شده، برعهده دارد . این فیلم برمبنای مصاحبه‌های بلند با قربانیانی که بسیاری از آن‌ها قبلا در این باره صحبتی نکرده بودند ساخته می‌شود.

جورج کلونی و گرنت هسلوف این فیلم را تهیه می‌کنند. این مستند از شبکه اچ‌بی‌او پخش می‌شود و بعد به صورت آنلاین در اچ‌بی‌او مکس در دسترس قرار می‌گیرد.

خبر ساخته شدن این مستند توسط کمپانی کلونی در سال ۲۰۲۱ منتشر شده بود و آن زمان قصد ساخته شدن یک سریال مستند در این باره بود.