کارگردان نمایش «وقتی ما برگردیم دوپای آویزان مانده است» برای جایگزینی الهام شعبانی که در بیمارستان بستری شده تصمیم‌گیری می‌کن

پایگاه خبری تئاتر: الهام شعبانی بازیگر نمایش «وقتی ما برگردیم دوپای آویزان مانده است» در اجرای شامگاه 30 آبان ماه دچار گرفتگی قلب شد و به بیمارستان منتقل شد.

ابراهیم پشت‌کوهی، کارگردان این نمایش توضیح داد: هنوز در شوک این اتفاق هستم و هنوز نمی‌دانم چه فکری باید بکنم.

او اعلام کرد که بزودی تصمیم‌گیری‌اش را اعلام می‌کند.

هم‌چنین خواهر الهام شعبانی گفت: این بازیگر در حال حاضر در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستانی در کرج بستری است و طبق گفته پزشکان باید به طور مطلق استراحت کند.

وی افزود: الهام هنگام اجرا دچار مشکل شد و پزشکان گفته‌اند که حمله عصبی شدیدی به او وارد شده است، اما فعلا حال عمومی این بازیگر بهتر است.

 بازیگران این نمایش که در تالار حافظ اجرا می‌شود، عبارتند از: شهروز دل افکار، عصمت رضاپور، الهام اسکندری، تینو صالحی، محمد سایبانی، حسین اصیلی، نادر فلاح، پژمان جمشیدی/الهام شعبانی، اسماعیل مرادی، مجید قادری، بنیامین پیروانی و مهشید مولایی.

در بخشی از خلاصه این نمایش آمده است: عروس و دامادی ماشین "آثم" را برای رفتن از شهر به روستا کرایه می‌کنند. در راه "آثم" راننده‌ی ماشین عروس را می‌دزد و عروس خودش را از ماشین به بیرون پرت می‌کند و می‌میرد. داماد پس از چندی قلاده سگش را می‌گیرد و رو به غروب می‌رود و دیگر بر نمی‌گردد...