آلک بالدوین اعلام کرد روز سه‌شنبه با وودی آلن به صورت زنده مصاحبه می‌کند.

چارسو پرس: آلک بالدوین اعلام کرد وودی آلن قرار است در مصاحبه با وی در روز سه‌شنبه حضور یابد.

وودی آلن که پس از تاکید مجدد دخترخوانده‌اش در متهم ساختن وی به آزار جنسی در کودکی با واکنش‌های منفی روبه رو شده با انتشار سریال مستندی از اچ‌بی‌او که سال پیش با عنوان «آلن در برابر فارو» پخش شد، مخالفت‌های بیشتری هم دید.

در آن فیلم دیلن فارو و مادرش میا فارو به توضیح ادعاهایی پرداختند که نخستین بار سال ۱۹۹۲ طرح کرده بودند.

بالدوین شب پیش با انتشار این خبر در اینستاگرامش نوشت: من به قضاوت‌ها و پست‌های هیچ‌کس علاقه‌ای ندارم. من باورهای خودم را دارم و اگر فکر می‌کنید باید بر مبنای مستند اچ‌بی‌او یک محاکمه برگزار کنید، به خودتان مربوط می‌شود.

این مصاحبه قرار است روز سه شنبه به صورت زنده در اینستاگرام در ساعت ۱۰:۳۰ صبح به وقت شرق آمریکا برگزار شود.

بالدوین در یک پست ویدیویی افزود: دوستت دارم وودی.

در مستند «آلن در برابر فارو» یک ویدیوی خانگی که قبلا دیده نشده بود گنجانده شده بود که در آن فاروی ۷ ساله مدت کمی پس از آزاری که مدعی آن شده بود، حرف می‌زد.

ادعای مجدد دختر خوانده وودی آلن پس از جنبش «هشتگ می تو» موجب شد تا سال ۲۰۱۹ فیلم «یک روز بارانی در نیویورک» توسط استودیو آمازون اکران نشود و انتشارات هچت نیز از انتشار کتاب خاطرات آلن خودداری کرد.

آلن این اتهامات را رد کرده و در بیانیه‌ای پس از نمایش این مستند آنها را نادرست و شرم‌آور خوانده است.

این مصاحبه در حالی ترتیب داده شده که خود بالدوین نیز در ماه‌های اخیر موضوع بحث‌هایی بوده و شلیک وی با گلوله واقعی به فیلمبردار فیلم «زنگ زدگی» سر صحنه فیلمبرداری، به کشته شدن او انجامید. تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد و خانواده هالینا هاچینز مقتول، یک دادخواست قتل علیه بالدوین و ۷ تهیه‌کننده دیگر فیلم ارایه کرده است.