این نمایش کاری از گروه هنرهای اجرایی «مواجهه» با اقتباس از نمایش‌نامه «سوء تفاهم» نوشته آلبر کامو بازنویسی شده و از تاریخ یازدهم آذرماه هر روز ساعت 19 اجرا می‌شود.

 پایگاه خبری تئاتر:  این نمایش کاری از گروه هنرهای اجرایی «مواجهه» با اقتباس از نمایش‌نامه «سوء تفاهم» نوشته آلبر کامو بازنویسی شده و از تاریخ یازدهم آذرماه هر روز ساعت 19 اجرا می‌شود.

طبق اعلام کارگردان؛ این نمایش استوار بر بدن، حرکت، موسیقی و بازی با زمان و مکان در قرار دادهای نمایشی است که با نگاهی به تکنیک‌های تئاتر پست مدرن همچون التقاط در لحن، استفاده از حرکت، ویدئو و چند نقطه توجهی بودن اجرا به صحنه می‌رود.

نونا نیسی، رشید آقایی، سحرناز عباس زاده، یاسمن میرزایی، ندا اصغری و مرضیه شاطر طوسی در نمایش «اسب مرده» ایفای نقش می‌کنند.

از دیگر عوامل نمایش «اسب مرده»‌ می‌توان به طراح و کارگردان: سید سعید هاشم زاده، مشاور هنری: مرضیه شاطر طوسی، گرافیک، عکس و پوستر: سید موسی هاشم‌زاده، ساخت دکور و طراح لباس: سوگند صلاحی، دستیار و برنامه‌ریز: نوید زارع - سارا عبادی، انتخاب موسیقی و آهنگساز: کاوه رفاهی و بازنویسی متن: سید سعید هاشم‌زاده اشاره کرد.

گروه «مواجهه» پیش از این جوایز بهترین نمایش و بهترین کارگردانی را برای نمایش «اتللو» از جشنواره‌ تئاتر تجربه دریافت کرده که این نمایش نیز به زودی روی صحنه خواهد رفت.