دبیر بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اعلام کرد ۹۵ درصد تعهدات جشنواره بیست و هفتم پرداخت شده است.

چارسو پرس: امیر مشهدی عباس دبیر بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان که دبیری دوره بیست و هفتم را هم بر عهده داشت، درباره وضعیت پرداخت تعهدات مالی دوره قبل جشنواره گفت: ۹۵ درصد تعهدات بیست و هفتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پرداخت شده و به زودی ۵ درصد باقیمانده نیز پرداخت می‌شود.

وی درباره وضعیت اجرای آثار جشنواره در استان‌های مختلف، یادآور شد: در حال حاضر از ارتباطات شخصی خودم برای اجرای تعدادی از آثار در استان‌های خود استفاده می‌کنم ولی باید برنامه‌ریزی گسترده‌تر باشد تا از ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استفاده شود تا آثار جشنواره در استان‌های خود اجرا داشته باشند. در حال برنامه‌ریزی و رایزنی برای تحقق این امر هستیم.

مشهدی‌عباس با اشاره به روند آسیب‌شناسی جشنواره بیست و هفتم تئاتر کودک و نوجوان، توضیح داد: در حال برگزاری جلساتی با گروه‌ها، صنوف و فعالان تئاتر کودک و نوجوان و همچنین معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم تا نقطه‌نظرات خودشان را درباره جشنواره بیست و هفتم ارائه و به یک آسیب‌شناسی کارشناسانه درباره دوره قبل جشنواره دست برسیم تا جشنواره بیست و هشتم را کم نقص‌تر برگزار کنیم.

دبیر بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در پایان درباره زمان آغاز فعالیت دبیرخانه جشنواره بیست و هشتم، اظهار کرد: ما هنوز درگیر آسیب‌شناسی جشنواره بیست و هفتم هستیم و بعد از جمع‌بندی گزارش‌ها، کار جشنواره بیست و هشتم آغاز می‌شود. برنامه‌ریزی‌مان بر این است که دبیرخانه جشنواره بیست و هشتم از ۱ مرداد فعالیت خود را آغاز کند.


منبع: خبرگزاری مهر