نمایش «دیده‌بانان» به کارگردانی محمدرضا خاکی سه ،نمایش «من من من» به کارگردانی مهدی فرشیدی سپهر، نمایش «دو دلقک و نصفی» به کارگردانی جلال تهرانی نمایشهایی هستند که عکاسان و خبرنگارن را دعوت به دیدن این نمایشها کردند

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «دو دلقک و نصفی» به کارگردانی جلال تهرانی یک روز پیش از اجرای عمومی، ویژه عکاسان مطبوعات و هنری روی صحنه می‌رود.

این اجرای ویژه سه‌شنبه ۱۱ آذرماه، ساعت ۲۰، در تالار استاد ناظرزاده، مختص عکاسان خبری و هنری برگزار خواهد شد.

جلال تهرانی در اجرای این نمایش از بازیگران همایش‌ مکتب تهران همچون سارا پهلوانی، فرشاد قاسمی و مصطفی لعلیان بهره برده است.

 

نمایش «دیده‌بانان» به کارگردانی محمدرضا خاکی سه شنبه ۱۱ آذرماه، ویژه عکاسان انجمن عکاسان خانه تئا‌تر و خبرگزاری‌ها به صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی، که از ۱۲ آذرماه، اجرای خود را در تالار چهارسو آغاز خواهد کرد، سه شنبه ۱۱ آذرماه ساعت ۱۹، میزبان عکاسان انجمن عکاسان خانه تئا‌تر، خبرگزاری‌ها و سایت‌های مرتبط خواهد بود. این در حالی است که در طول اجرای این نمایش روابط عمومی تئا‌تر شهر و گروه نمایش پذیرای هیچ عکاس دیگری نخواهد بود.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئا‌تر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com و برای تهیه و یا رزرو بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تئا‌تر شهر به آدرس www.gishetheater.ir مراجعه کنید.

 

نمایش «من من من» سه شنبه ۱۱ آذرماه، ساعت ۱۹:۱۵، ویژه هنرمندان، خبرنگاران و عکاسان به صحنه می‌رود.

این نمایش نوشته و کار مهدی فرشیدی سپهر، با بازی سیدمحسن حسینی، هانی حسینی، ابولفضل رحیم‌زاده، پیام محبعلی‌نژاد، فرشید روشنی، علی اشرف سمایی، شراره طیار و آرش شریف‌زاده، سه شنبه ۱۱ آذرماه، ساعت ۱۹:۱۵، ویژه هنرمندان، خبرنگاران و عکاسان اجرا می‌شود.