هنرمندان تئاتری پس ازدیدن نمایش توراندخت به مفهوم وشناخت هر چه بیشتر از متون برشت می توانند دست پیدا می کنند.

چارسو پرس: هدیه میری بازیگر نمایش توران دخت گفت: با توجه به صحنه، دکور و لباس‌های خاص و جذاب، و همینطور کمدی موزیکال بودن اجرای توراندخت، گروه‌های هنری و مخاطبین می توانند شناخت و علاقه بیشتری به تئاتر پیدا کنند و با ذهن پویاتری به این معقوله نگاه کنند.

وی در مورد نقش خود هی وای اظهار داشت: در این اجرا نقش هی‌وای را ایفا می کنم که یکی از توجی‌های دربار و رئیس دانشگاه سلطنتی توجی‌ها را دارم.
وی افزود: وظیفه توجی‌ها توجیه‌گری هست و هی‌وای که از توجی‌های دربار است، صرفا وظیفه توجیه کردن مردم برای کمبود و نبود پارچه و لباس را دارد.
میری در خصوص شناخت و آشنایی با متن نمایش گفت: این نمایشنامه کاملا مبتنی بر نمایشنامه برتولت برشت بود و باتوجه به درماتورژی‌هایی که توسط کارگردانی مشترک نسیم ادبی و ندا شاهرخی صورت گرفت از لحاظ مفهومی برای مخاطب قابل درک‌تر شد.
همچنین مهمترین پیامی را که نمایش برای مخاطبین همراه دارد قطعا چیزی جز زیر بار زور و ظلم نرفتن، نیست و این ‌نمایش حاصل کارگاه ایده تا اجرای موسسه‌ بین‌المللی فانوس هنر پارس که تلاش داشته تا برای اولین بار این اجرا و متن را در کشور روی صحنه ببرد.

عزیز تبیان ، شکیبا معتضدی، سهراب صمیمی ، رایحه پاشا ، دانیال محمدی ، طناز نشاط، دریا ملکی، صبا خراسانی ،هدیه میری ، پیام میر مصطفی، سجاد طاهری ، شبنم خاتون حسینخانی،مسعود قدیمی، ساغر کیان، النور ترابی بازیگران این اثر هستند.

نمایش " توران‌دخت "  تا 7 مرداد ساعت ۲۱ به مدت 75 دقیقه در سالن شماره یک تماشاخانه سپند اجرا می شود و علاقمندان جهت خرید بلیت از سایت تیوال و یا به صورت حضوری از گیشه تماشاخانه سپهند خریداری کنند.