نمایش کودک "دوستی در قلک" به نویسندگی و کارگردانی هاجر پورسینا که از 29 آبان ماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفته در تاریخ شنبه 8 آذرماه با حضور بازیگران و هنرمندان صاحب نام اجرا شد.

پایگاه خبری تئاتر: به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران در پایان این اجرا جمعی از هنرمندان با تمجید از هاجر پورسینا کارگردان جوان این اثر نمایشی " دوستی در قلک" را نمایشی  دوست داشتنی و  قابل تحسین توصیف کردند.
علیرضا خمسه بازیگر سینما و تلویزیون در پایان این اجرا گفت:از دیدن این نمایش بسیار خرسند شدم. باید بگویم شاهد اجرای خوبی بودیم مانند اجراهای قبلی این گروه و من قطعا در روزها آینده یک بار دیگر برای دیدن این نمایش می آیم و وقت بیشتری می گذارم. مایل هستم با عوامل این گروه در ارتباط با نقد این اثر خوب صحبت کنم.
محمد مسلمی ، علی فروتن و حمید گلی که در نقش عمو فیتیله ها در تلویزیون مخاطبان زیادی دارند از دیگر تماشاگران این اجرا بودند. هنرمندان گروه فیتیله هم با مثبت ارزیابی کردن اجرای چنین تئاتر هایی برای کودکان اظهار داشتند:نمایش بسیار خوبی بود  چرا که نگاه مثبتی به محیط زیست و حیوانات داشت. اجرا ها بی نقص بود و بچه ها از دیدن چنین اجراهایی لذت می برند. این خیلی خوب است که بچه ها به این شکل با تئاتر آشنا می شوند و نسبت به آن حس خوبی پیدا می کنند.
کاظم احمدزاده مجری تلوزیون هم فضای این نمایش را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: کار بسیار زیبا ، منظم و ریتمیکی بود و مطابق سن بچه ها و مخاطبانش بود. این اثر پیام های بسیار آموزنده ای برای آلودگی و یا بازی های رایانه ای  داشت. بافت کار به گونه ای بود که کودک با آن به راحتی ارتباط برقرار می کرد. هماهنگی نور و صدا نیز بسیار خوب بود و بازخورد مردم در سالن گویای این موضوع است که اجرا موفق بوده و مورد استقبال قرار گرفته است.
امیر حسین رستمی بازیگر سینما و تلویزیون هم تئاتر " دوستی در قلک " را جذاب عنوان کرد و گفت: این نمایش برای کودکان کار بسیار شاد بود. یکی از ویژگی های این کار ارتباط خوبی بود که  با بچه ها برقرار می کرد و به نظر من بازی هر دو بازیگر این کار بسیار عالی بود. کارگردان با جنس کار کودک آشنایی دارد و من از دیدن این اجرا بسیارراضی هستم.
دانیال عبادی نیز در صحبت های خود در رابطه با این کار گفت: بازیگران این نمایش این کار را بسیار دوست داشتنی اجرا کردند. نمایش شاد و زیبائی بود که خیلی برای من جذاب بود چرا که به نظر من کودک درون بزرگسالان را هم قلقلک داده است.
گفتنی است در این اجرا هنرمندان دیگری همچون دکتر محمود عزیزی ، جلیل فرجاد ، آذر اخوت، رحمت شکر خنده ، عقیل امینی زاده ، امیر محمد متقیان و... نیز حضور داشتند و در پایان هنرمندان حاضر در سالن در روی سن عکسی به یادگار گرفتند .
همچنین عواید حاصل از فروش نمایش " دوستی در قلک " در این روز به کودکان کار اختصاص یافت .

لازم به ذکر است نمایش "دوستی در قلک " هر روز ساعت 45 : 16  در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران  تا تاریخ 28 آذر ماه به روی صحنه می رود و علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند با شماره  09385579439 تماس حاصل نمایند و یا به سایت تیوال مراجعه نمایند