تروی کاتسر بازیگر ناشنوای فیلم اسکاری «کودا» در نقش مربی فوتبال دیده می‌شود.

چارسو پرس: دیزنی پلاس در حال ساخت سریالی درباره تیم فوتبال مدرسه ناشنوایان است و قرار است تروی کاتسر نقش مربی تیم را بازی کند.

این سریال داستان واقعی فصل فوتبال مدرسه ناشنوایان ریورساید کالیفرنیا را در سال ۲۰۲۱ تصویر می‌کند. این تیم بدون شکست توانست به مسابقات قهرمانی کالیفرنیا راه یابد.

در این سریال دانش‌آموزان، معلمان آنها و خانواده‌هایشان تصویر می‌شوند و هنرمندان جامعه ناشنوایان برای بخش‌های مختلف از نویسندگی تا تولید به کار گرفته می‌شوند.

ران شلتون نویسندگی و کارگردانی پایلوت را برعهده دارد و کاتسر علاوه بر ایفای نقش، تهیه کننده اجرایی هم خواهد بود.

کاتسر با بازی در فیلم سینمایی ‌«کودا» سال ۲۰۲۱ شناخته شد. او برای بازی در این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل شد و به دومین بازیگر ناشنوایی بدل شد که برنده جایزه اسکار شده است. وی برنده جایزه بفتا، انجمن بازیگران و منتخب منتقدان هم شد. وی در فیلم‌های دیگری چون «شماره ۲۳» و برنامه‌های تلویزیونی مانند «ماندالورین» و «ذهن‌های جنایتکار» هم بازی کرده بود.

این بازیگر ۵۴ ساله پیشتر در مصاحبه‌ای درباره تاریخچه غنی جامعه ناشنوایان صحبت کرده و از تراژدی‌ها، موفقیت‌ها و انواع ماجراجویی در این جامعه سخن گفته و تاکید کرده بود کسی از این رویدادها خبر ندارد و آنها به مدت طولانی نادیده گرفته شده‌اند و حالا وقت گشودن این گنجینه داستان‌سرایی است.