انیمیشن ماجرایی «ابر حیوانات لیگ دی‌سی» به صدر گیشه آمریکا رسید.

چارسو پرس: انیمیشن ماجراجویی «ابر حیوانات لیگ دی‌سی» که درباره چند دوست چهارپای ابرقهرمان افسانه‌ای است، این هفته با ۲۳ میلیون دلار فروش از ۴۳۱۳ سالن سینمایی که در اختیار داشت، در جایگاه اول گیشه داخلی آمریکا قرار گرفت.

با وجود اینکه این انیمیشن محصول کمپانی برادران وارنر به اندازه‌ای فروش کرد که فیلم «نُچ» جوردن پیل را در جدول‌ گیشه آمریکای شمالی پایین بکشد، با این حال با توجه به بودجه ۹۰ میلیون دلاری این اثر، شروعی متوسط برای این کار بود. البته مطمئنا گروه ابرحیوانات خانگی این انیمیشن به اندازه سوپرمن، آکوامن یا دیگر اعضای لیگ عدالت شناخته شده نیستند اما با این وجود «ابر حیوانات لیگ دی‌سی» با توجه به وابستگی به کمیک های دی سی و همینطور صداپیشگان مشهورش مانند دواین جانسون و کوین هارت شانس موفقیت دارد.

«ابر حیوانات لیگ دی‌سی» ضمنا در گیشه بین الملل نیز جایگاه چندانی به دست نیاورد و از ۶۳ بازار بین المللی که در اختیار داشت ۱۸٫۴ میلیون دلار فروش کرد ومجموع فروش خود را به ۴۱٫۴ میلیون دلار در سطح جهان رساند.

رتبه های دوم تا پنجم گیشه این هفته نیز به فیلم های «نُچ» جوردن پیل، فیلم مارولی «ثور: عشق و تندر»، «مینیون ها: ظهور گرو» و «تاپ گان: ماوریک» به ترتیب با ۱۸٫۵، ۱۳، ۱۰ و ۸ میلیون دلار رسید.