نتیجه گزارش «FBI» نشان می‌دهد که «الک بالدوین» با تفنگی که در دست داشته شلیک کرده و موجب مرگ «هالینا هاچینز» فیلمبردار فیلم «زنگار» شده است.

چارسو پرس: به نقل از دیلی میل، «هالینا هاچینز» فیلمبردار ۴۲ ساله در تاریخ ۲۱ اکتبر سال گذشته میلادی در صحنه ساخت فیلم سینمایی «زنگار» با شلیک گلوله از سوی «الک بالدوین» بازیگر اصلی فیلم به شدت مجروح شد، گرچه «بالدوین» بعدها اعلام کرد که او اصلا ماشه را نکشیده است.

در جریان این حادثه «هاچینز» از طریق هلی‌کوپتر به بیمارستان منتقل شد اما در نهایت درگذشت و «جوئل سوزا» کارگردان فیلم نیز از ناحیه شانه مصدوم شد. 

«بالدوین» همواره شلیک‌ کردن با اسلحه‌ای که قرار بود پر از گلوله‌های ساختگی باشد را انکار کرده اما گزارش جدید منتشر شده حاکی از آن است که اسلحه بدون کشیدن ماشه نمی‌توانسته شلیک کند و این بدان معناست که او همچنان ممکن است با اتهامات جنایی برای این حادثه روبرو شود و کلانتر منطقه سانتافه در ایالت نیومکزیکو نیز تأیید کرد که پرونده به دادستان منطقه منتقل خواهد شد.

مقامات اخیرا اعلام کرده‌اند که در انتظار دسترسی به سوابق تلفن این بازیگر هستند و دادستان منطقه با پلیس و وکلای «بالدوین» برای بدست آوردن این اطلاعات همکاری کرده است. این سوابق توسط کارآگاهان بررسی می‌شود و سپس پرونده‌ای برای تعیین اینکه آیا اتهامی مطرح می شود یا خیر به دادستانی ارسال می شود.

گزارش پزشکی قانونی «FBI» در حال بررسی تمام مناطق حادثه مرگبار به عنوان بخشی از تحقیقات گسترده تر بود تا ببیند آیا می توان اتهامات جنایی را مطرح کرد یا خیر.

«بالدوین» در مصاحبه با بازرسان پرونده عنوان کرده در صحنه فیلمبرداری به او گفته شده است که یک اسلحه سرد در دست دارد، به این معنی که دارای گلوله های مشقی است و بدون اینکه او ماشه را بکشد، اسلحه شلیک کرده است.

هالینا هاچینزهالینا هاچینز

///.