به مناسبت روز دانشجو، بلیت دو نمایش «دیده‌بانان» به کارگردانی دکتر محمدرضا خاکی و نمایش «مرگ فروشنده» به کارگردانب نادر برهانی مرند برای دانشجویان نیم بها شد.

پایگاه خبری تئاتر: به مناسبت فرارسیدن ۱۶ آذرماه مصادف با روز دانشجو، نمایش «دیده‌بانان» به کارگردانی دکتر محمدرضا خاکی، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه ۱۶، ۱۷ و ۱۸ آذرماه، با ۵۰ درصد تخفیف در بهای بلیت پذیرای دانشجویان است.

دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی به گیشه تئاترشهر می‌توانند بلیت این سه روز را به صورت نیم بها خریداری کنند. همچنین اعضای باشگاه تماشاگران تئاترشهر نیز می‌توانند از این تخفیف استفاده کنند.

نمایش «دیده‌بانان» نوشته پیر روبر لوکلرک یک کمدی دو پرده‌ای درباره جنگ است که توسط دکتر محمدرضا خاکی ترجمه شده است. در این نمایش وحید نفر، علیرضا ناصحی، بهنام شرفی، محمد روشنی، بیژن محرمی، سارا افشار و علیرضا مدنی ایفای نقش می‌کنند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: مازیار ملکی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، میلاد آذرم (منشی صحنه)، امیرحسین دوانی (طراح صحنه)، نسرین خرمی (طراح لباس)، آنکیدو دارش (موسیقی)، مسعود جورسرا، مازیار ملکی (طراحی و ترکیب صدا)، مائده محسنی (دستیار لباس)، محمد محمدپور (عکاس) و امیر موسی‌کاظمی (روابط عمومی).

نمایش «مرگ فروشنده» به دانشجویان تخفیف می‌دهد

نمایش «مرگ فروشنده» یکشنبه ۱۶ آذرماه، روز دانشجو، با تخفیف ویژه ۵۰ درصدی به فروش می‌رسد.

 نمایش «مرگ فروشنده» به نویسندگی آرتور میلر و کارگردانی نادر برهانی مرند شب گذشته جمعه ۱۴ آذرماه، با استقبال مخاطبان و حضور جمعی از هنرمندان سینما و تئا‌تر روی صحنه رفت.

در این اجرا کارگردان «مرگ فروشنده» نادر برهانی مرند که چندی پیش تحت عمل جراحی قرار گرفته بود نیز حضور داشت و در پایان نمایش با آمدن بر روی صحنه مورد تشویق حضار قرار گرفت. نادر برهانی مرند ضمن این‌که از استقبال مخاطبان در خصوص نمایش ابراز خوشحالی کرد در مورد بیماری‌اش گفت: در وضعیت خوبی به سر می‌برم، امیدوارم به زودی بتوانم در اجرا‌ها حضور داشته باشم و از همه مردم برای حمایتشان تشکر می‌کنم.
بهاره کیان افشار، لاله اسکندری، کوروش سلیمانی و پری صابری از جمله هنرمندانی بودند که شب گذشته به تماشای این نمایش نشستند.

نمایش «مرگ فروشنده» با بازی حمیدرضا آذرنگ، نسیم ادبی، داریوش موفق، رحیم نوروزی، حمیدرضا نعیمی، محمدرضا رحیمی و... هر روز در سالن اصلی تئا‌تر شهر، ساعت ۱۹:۳۰ اجرا می‌شود.