تماشاخانه‌های حوزه هنری از فردا میزبان دو نمایش جدید می‌شوند.

پایگاه خبری تئاتر:  تماشاخانه‌های "مهر" و "ماه" از فردا- یکشنبه 16آذرماه- میزبان دو نمایش جدید از دو کارگردان خانم می‌شوند.
 

بنا بر اعلام این خبر، نمایش "بچه‌های خاکستری" نوشته‌ی امید نیاز و با کارگردانی الهام چنانی از فردا ساعت 18:30 در تماشاخانه‌ی "مهر" به صحنه می‌رود.
 
"بچه‌های خاکستری" با موضوع بچه‌های کار و معضلات اجتماعی آن، از تولیدات حوزه هنری استان بوشهر است که پیش از این توانسته بود با شرکت در بخش "تجربه‌های جوان" بیست و سومین جشنواره‌ی سراسری تئاتر "سوره ماه" جوایز اول کارگردانی، نمایش‌نامه‌نویسی، طراحی صحنه و بازیگری اول مرد را از آن خود کند.
 
همچنین نمایش "آن کس که نیامده می‌داند" نوشته‌ی زهره غلامی و با کارگردان ملیکا رضی از فردا- یکشنبه 16آذرماه؛ ساعت 18- در تماشاخانه‌ی "ماه" اجرای عمومی خواهد داشت. این نمایش با تم مذهبی به قصه‌ای از همسران امام رضا(ع) و امام جواد(ع) می‌پردازد.
 
خاطرنشان می‌شود در کنار اجرای دو نمایش جدید، نمایش "تشنگی مبارک" نوشته‌ی کیاوش زارع‌طلب و با کارگردانی سیدمصطفی رضوی و کیاوش زارع‌طلب با حمایت دفتر نمایش‌ بچه‌های مسجد به اجرای خود نیز در تماشاخانه‌ی مهر- ساعت 17:30 ادامه خواهد داد.
 
گفتنی است تماشاخانه‌های "مهر" و "ماه" در ساختمان مرکزی حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه، نبش تقاطع حافظ واقع هستند.