نمایش «لئوناردو داوودنژاد» به کارگردانی «حسین کشفی اصل»، هم‌زمان با نخستین اجرای خود در سالن استاد انتظامی خانه‌ی هنرمندان ایران، از پوستر خود رونمایی کرد.

چارسو پرس: نمایش کمدی «لئوناردو داوودنژاد» به نویسندگی «محسن میرزاخانی» و کارگردانی حسین کشفی اصل اجرای عمومی خود را از روز 27 شهریورماه در سالن استاد انتظامی خانه‌ی هنرمندان آغاز کرد. از پوستر این نمایش که پیش از این در رسانه‌ها منتشر نشده بود نیز هم‌زمان با نخستین اجرا رونمایی شد.

محسن میرزاخانی نمایش‌نامه‌ی این تئاتر کمدی را با الهام از نمایش‌نامه‌ی «هنر» اثر «یاسمینا رضا» (ترجمه‌ی علیرضا کوشک‌جلالی) نوشته است.

در خلاصه‌داستان این نمایش آمده: تقابل و رویارویی سه رفیق بر سر یک تابلوِ نقاشی اثر استاد «لئوناردو داوودنژاد».

فرید رحمتی، محسن ‌رضوی‌نیا و میلاد ‌کرباسی در نمایش «لئوناردو داوودنژاد» به عنوان بازیگر حضور دارند.

دیگر عوامل اجرا عبارتند از: بهناز اصغری (تهیه‌کننده)، ایمان یزدی (مجری طرح)، مریم حسنی، مرضیه حسنی، علیرضا فیروزآبادی (دستیاران کارگردان)، حسین کشفی اصل (طراح صحنه و لباس)،کیمیا جواهری (طراح گریم)، اشکان قازانچایی (طراح گرافیک)، مهدی عمادی (عکس و ساخت تیزر)، احمدرضا حجارزاده (امور رسانه و روابط‌عمومی).

گفتنی است علاقه‌مندان به تماشای این اثر، می‌توانند از طریق سایت تیوال بلیت نمایش «لئوناردو داوودنژاد» را پیش‌خرید بکنند و به تماشای آن بنشینند.

نمایش «لئوناردو داوودنژاد» هر شب (غیر از شنبه‌ها)، ساعت 19، در سالن استاد عزت‌الله انتظامی خانه‌ی هنرمندان ایران اجرا می‌شود.