مهرداد کوروش‌نیا که پیش از این مدیریت تالار محراب را بر عهده داشت، ۲ ماه است که مدیریت این مجموعه تئاتری را بر عهده ندارد و این روزها مشغول فعالیت‌های تئاتری و سینمایی خود است.

چارسو پرس: مهرداد کوروش‌نیا نویسنده و کارگردان تئاتر که پیش از این مدیریت مجموعه تئاتری محراب را بر عهده داشت گفت: ۲ ماه است که از مجموعه تئاتری محراب رفته‌ام و مدیریت این مجموعه در حال حاضر بر عهده میثم مرادی است. از اول اردیبهشت سال ۹۹ تا ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ در تالار محراب حضور داشتم و به‌عنوان یک تئاتری فکر می‌کنم طی بیش از ۲ سال مدیریت در تالار محراب خدمت خوبی به تئاتری‌ها کردم.

وی یادآور شد: طی حضور در تالار محراب با گسترش فضای مجموعه، ۲ سالن تئاتر به شهر تهران اضافه شد و این مجموعه را به فضایی برای حضور فعالان دانشجویی و دانشگاهی تئاتر تبدیل کردیم و میزان فروش و حضور مخاطب طی ۲ سال با کل ۲۰ سال قبلی تالار محراب برابری می‌کند.

کوروش‌نیا درباره فعالیت‌های این روزهای خود توضیح داد: در حال حاضر مشغول نگارش یک فیلمنامه سینمایی هستم. همچنین در حال آماده‌سازی نمایش «یادگار» هستم که مربوط به حوزه جنگ است. در عین حال وضعیت اکران فیلم سینمایی‌ام با عنوان «بی‌آب» را پیگیری می‌کنم تا به امید خدا ماه آبان در سینماهای کشور اکران شود.

این هنرمند عرصه تئاتر در پایان سخنان خود گفت: قرار است در سال جاری نمایشنامه «روزی از روزها» با موضوع کشف حجاب در دوره رضاشاه و کتاب آموزشی «نردبان شخصیت» راهی بازار کتاب شود.


منبع: خبرگزاری مهر