سحر ناسوتی کارگردان تئاتر از ارائه نمایش رادیویی «75 یا 50» برای شرکت در بخش رادیو تئاتر جشنواه تئاتر فجر خبر داد و گفت در حال آماده سازی نمایش «عروس بمب‌های خوشه‌ای» برای حضور در جشنواره ایثار است.

پایگاه خبری تئاتر:  سحر ناسوتی نویسنده و کارگردان تئاتر درباره فعالیت های اخیرش بعد از اجرای نمایش «دگمه» گفت: اجرای نمایش «دگمه» به تازگی در تالار استاد مشایخی به پایان رسیده که خوشبختانه در طول این مدت با استقبال خوبی از سوی مخاطبان و هنرمندان تئاتر ربرو شد بنابراین قصد دارم در صورت فراهم شدن شرایط این نمایش را در تالار دیگری نیز به صحنه ببرم.

وی ادامه داد: نمایشنامه «75 یا 50» را که اقتباسی ایرانی از داستان «فیل» ریموند کارور است قرار است به بخش رادیو تئاتر جشنواره تئاتر فجر ارائه دهم. این نمایش فضایی کمدی دارد و در اقتباسی که از داستان اصلی صورت گرفته برای تبدیل شدن به نمایش رادیویی مناسب شده است.

کارگردان «زیر درخت آلبالو» یادآور شد: همچنین قصد دارم نمایشنامه «عروس بمب های خوشه ای» را برای حضور در جشنواره تئاتر ایثار ارائه کنم. این نمایشنامه درباره آدم های بازمانده جنگ است که هنوز تبعات این اتفاق وحشتناک روی زندگیشان سنگینی می کند. این نمایش البته بی ارتباط با اتفاقاتی که در عراق افتاده و جنایات گروه داعش نیست.

ناسوتی در پایان صحبت هایش عنوان کرد: اواخر سال قبل مجموعه نمایشنامه هایم با عنوان «تا مرز جنون» توسط نشر پاپریک منتشر شد که شامل 5 نمایشنامه با عنوان های «تا مرز جنون»، «زیر درخت آلبالو»، «عوضی گرفتی»، «شادی همین نزدیکی هاست» و «75 یا 50» منتشر شد که قصد دارم مجموعه دیگری از کارهایم را که آن هم شامل چند نمایشنامه است توسط نشر آوای کلار روانه بازار کتاب کنم.

ناسوتی از 28 آبان تا 14 آذر نمایش «دگمه» را با بازی بهناز نادری، سید حسام شریفی، هنگامه کوچکی، آزاده نوبهار در تالار استاد مشایخی به صحنه برده بود.

پنجمین جشنواره تئاتر ایثار اواسط اسفند ماه در تهران برگزار می شود.