در پی درگذشت انوشیروان ارجمند هنرمند باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون اداره کل هنرهای نمایشی، خانه هنرمندان ایران مرکز تئاتر مولوی و روابط عمومی سازمان صدا و سیما پیام های تسلیتی صادر کردند.

پایگاه خبری تئاتر: در پی درگذشت هنرمند پیشکسوت انوشیروان ارجمند، روابط عمومی سازمان صدا و سیما در پیام تسلیتی، درگذشت این هنرمند باسابقه را به جامعه هنری کشور و خانواده آن مرحوم و دوستداران وی تسلیت گفت.

 در بخشی از این پیام آمده است، «مرحوم انوشیروان ارجمند که از پیشکسوتان تلویزیون، سینما و تئاتر بود با ایفای نقش های ماندگار و به یاد ماندنی در آثاری چون مختارنامه، سریال امام (ع)، عیاران، روزی روزگاری و بسیاری آثار دیگر نام نیک و هنری خود را ماندگارتر کرد».

روابط عمومی رسانه ملی ضایعه درگذشت این هنرمند محبوب را به جامعه هنری کشور تسلیت گفته و برای خانواده وی، صبر و شکیبایی مسئلت می کند.

پیام تسلیت مرکز تئاتر مولوی به مناسبت درگذشت انوشیروان ارجمند

در پی درگذشت هنرمند باسابقه تئاتر و سینما زنده یاد انوشیروان ارجمند، روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد.

«باز هم هنرمندی محبوب، صمیمی و آشنای صحنه های نمایش کشور از میان ما رفت. سال ها حضورش در تالار مولوی بخش از تاریخ پرافتخار صحنه های این مرکز نمایشی است که یادآور گوشه ای از نقش آفرینی پر آوازه او در تاریخ تئاتر کشور می باشد.

بدین وسیله مرکز تئاتر مولوی کشور درگذشت این هنرمند گرانقدر را به خانواده محترم ایشان به ویژه آقایان برزو و داریوش ارجمند و خانم بهار ارجمند و همچنین خانواده بزرگ تئاتر تسلیت می گوید.»

پیام تسلیت مدیر کل هنرهای نمایشی

حسین طاهری مدیر کل هنرهای نمایشی به مناسبت در گذشت انوشیروان ارجمند پیام تسلیت داد.

در این پیام آمده است:                                              

«دریغا شیر آهنکوه مردا که تو بودی...

بار دیگر خبری دردناک رسید. و این بار خبر رفتن عزیزی که تئاتر، جزوی لاینفک از زندگی پر بارش بود. نیم قرن حضور پر ثمر در سطح اول هنر نمایش این مرزو بوم خود موید این نکته است. انوشیروان ارجمند، بزرگ مردی که عاشق خاک این سرزمین بزرگ و هنر متعالی و مردم نیک سرشتش بود، به سوی معبودش شتافت.

یاد و خاطره این هنرمند بزرگ هنر نمایش بر ذهن تک تک دوست دارانش تا ابد نقش بسته است. اینجانب ضایعه ی در گذشت استاد انوشیروان ارجمند را به خانواده عزیز و هنرمندش و همینطور تمامی خانواده نجیب تئاتر تسلیت عرض کرده و برایتان آرزوی صبر و تحمل دارم. روحش شاد و قرین رحمت حق باد.»

پیام تسلیت خانه هنرمندان ایران

در پی درگذشت زنده‌یاد انوشیروان ارجمند، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، مجید سرسنگی مدیرعامل خانه هنرمندان ایران پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«به نام خدا که کویش مقصد غایی همگان است

در خزان برگ ریز هنر، دست یگانه هنرمند عالم، چه هنرمندانه گلچین می‌کند خوب‌های زمین را برای ضیافت آخرت. و این بار بزرگی از خاندان هنرمند ارجمندها مسافر این کوچ عاشقانه به وصال محبوب بود. فقدان هنرمند مردمی زنده‌یاد انوشیروان ارجمند را به جامعه هنری بخصوص به برادر فرهیخته‌اش داریوش ارجمند و به فرزندان هنرمندش پیروز و برزو ارجمند تسلیت می‌گویم.»

انوشیروان ارجمند ظهر امروز یکشنبه 23 آذرماه پس از تحمل یک دوره بیماری سخت جان به جان آفرین تسلیم کرد

پیام تسلیت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در پی درگذشت انوشیروان ارجمند

درپی درگذشت انوشیروان ارجمند؛ هنرمند پیشکسوت تئاتر و سینما؛ دکتر رحمت امینی پیام تسلیتی را صادر کرد.

در این پیام امده است:
زنده یاد انوشیروان ارجمند هنرمند توانای تئاتر، تلویزیون و سینمای کشورمان برای ما همواره یادآور تاریخ پر فراز و نشیب هنر و فرهنگ این کشور در سال های بعد از انقلاب اسلامی است که با تجسم بخشی به نقش‌هایی ماندگار همواره در یاد و خاطره مردم زنده خواهد ماند. او با اتکا بر باورهای دینی و اعتقادی‌‌اش همواره در آثار ارزشمند و فاخر نمایشی حضوری جدی داشت و تلاش می‌نمود تا این آثار به بهترین شکل تولید و عرضه شوند. امید است که روح ایشان قرین رحمت الهی باشد و با اولیا ا... محشور شود.
مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری درگذشت این هنرمند شایسته و ارزشمند را به جامعه هنری ایران و خانواده بزرگوارشان تسلیت گفته برای بازماندگان صبر و برای ایشان علو درجات را آرزو دارد.
رحمت امینی

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری