نمایشی با اقتباس از «زندگی پی» در برادوی روی صحنه می‌رود.

چارسو پرس: «زندگی پی» با اقتباس از رمان ماجراجویانه و پرفروش یان مارتل این بار در برادوی اجرا می‌شود. این رمان که الهام بخش آنگ لی برای ساخت فیلمی به همین نام و برنده اسکار شد، از ۹ مارس ۲۰۲۳ پیش‌نمایش‌های خود را در تئاتر جرالد شوئنفلد برادوی آغاز می‌کند و سپس از ۳۰ مارس هر شب روی صحنه می‌رود.

این نمایش نیز مانند رمانی که از آن اقتباس شده درباره پسری ۱۶ ساله به نام پی است که پس از غرق شدن یک کشتی باری در وسط اقیانوس آرام، روی یک قایق نجات با یک کفتار، گورخر، اورانگوتان و ببر سلطنتی بنگال سرگردان می‌شود و با گذشت زمان باید با تقابل با مشکلات مختلف برای زنده ماندن بجنگد.

هنوز اعلام نشده چه بازیگرانی این نمایش را اجرا می‌کنند.

لولیتا چاکرابارتی نمایشنامه‌نویسی که این اقتباس را انجام داده این اثر را کلاسیکی مدرن خوانده که می‌تواند به طور یکسان دل پیر وجوان را به دست آورد. مکس وبستر کارگردانی این نمایش را برعهده دارد.

قبل از برادوی این نمایش در تئاتر رپرتوری دانشگاه هاروارد چند اجرا خواهد داشت.

«زندگی پی» در حال حاضر در وست اند لندن روی صحنه است و با این اجرا برنده پنج جایزه اولیویه از جمله بهترین نمایشنامه جدید، طراحی منظره و طراحی نور شده است. برای اولین بار در تاریخ جوایز اولیویه، هفت بازیگر نقش ببر سلطنتی بنگال که با عنوان «ریچارد پارکر» خوانده می‌شود، به صورت مشترک جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کردند.

در بررسی اجرای این نمایش در لندن، دیوید بندیکت منتقد ورایتی این نمایش را فوق‌العاده خواند و نوشت: هر جابه‌جایی به عقب و جلو در زمان به مخاطبان اجازه می‌دهد تا به لطف ترکیب فوق‌العاده تک تک عناصر تیم طراحی، یک بار دیگر مدام مجذوب انتقال جادویی بین دنیاها شوند.

سایمون فرند تهیه کننده نمایش برای برادوی هم در بیانیه‌ای گفت هفت سال کار کرده تا بتواند داستان بسیار دوست داشتنی یان مارتل را به صحنه بیاورد.