خانه‌ی تئاتر فرهنگسرای گلستان به منظور لزوم توجه و بررسی تئاتر کودک و نوجوان، دومین نشست پژوهشی سایه‌ خیال را که اختصاص به بررسی چگونگی نمایش‌نا‌مه‌‌خوانی با کودکان و نوجوانان دارد، در خانه‌ی فرهنگ فدک برگزار می‌کند.

پایگاه خبری تئاتر: به نقل از روابط عمومی سایه‌ی خیال:  در این نشست ابتدا نمایش‌نا‌مه‌ داستان یک خر نوشته‌ و کارگردانی بهزاد صدیقی نمایش‌نا‌مه‌خوانی می‌شود و سپس در خصوص  چگونگی نمایش‌نا‌مه‌‌خوانی با کودکان و نوجوانان با حضور عباس جهانگیریان (نمایش‌نا‌مه‌نویس، پژوهش‌گر  و استاد دانش‌گاه)،بهزاد صدیقی(نمایش‌نامه‌نویس، منتقد و ‌پژوهش‌گر تئاتر)و علی محمدرحیمی ( نمایش‌نا‌مه‌نویس، کارگردان و بازی‌گر تئاتر) به بحث و تبادل نظر گذاشته می‌شود


در نمایش‌نا‌مه‌خوانی داستان یک خر  علی محمدرحیمی، به همراه دو بازیگر کودک، ماهان صدیقی و رومینا محمدرحیمی نقش‌خوانی می‌کنند.

دومین نشست سایه‌ی خیال روز سه‌شنبه 25  آذر ‌ماه  جاری ساعت 18 در خانه‌ی فرهنگ‌فدک واقع در میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب فرهنگسرای گلستان، خیابان بوستان فدک برگزار می‌شود و ورود در این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

گفتنی است عباس جهانگیریان عضو هیئت امنای بنیاد تئاتر کودک و نوجوان، عضو شورای راهبردی سینمای کودک و نوجوان، عضو کانون نمایش‌نا‌مه‌نویسان خانه‌ تئاتر  و  مولف 34 عنوان کتاب است.

یادآورمی‌شود سلسله نشست‌های سایه‌ خیال در آخرین سه‌شنبه‌ هر ماه  توسط خانه‌تئاتر فر‌هنگ‌سرای گلستان بر‌گزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیش‌تر با شماره‌ی 77813002 تماس بگیرند و در تاریخ یادشده به نشانی فوق مراجعه کنند.