در حالی از شامگاه گذشته ۱۹ آبان ماه خبرهای مبنی بر منتفی شدن اکران «بخارست» مسعود اطیابی منتشر می‌شود که رئیس شورای صنفی نمایش اعلام می‌کند که هنوز به آنها اعلام نشده است.

چارسو پرس: همایون اسعدیان گفت: نامه مکتوبی هنوز از سوی دست‌اندرکاران فیلم مبنی اینکه "فیلم را اکران نمی‌کنند" به شورای صنفی نمایش نرسیده است.

به گفته‌ی او؛ طبق روال، جلسه بعدی شورای صنفی نمایش یکشنبه ۲۲ آبان ماه است که شاید در آن جلسه نامه‌ای به دست آنها برسد.

کارگردان فیلم «بخارست» عصر روز گذشته پیش از انتشار خبرهای مبنی بر لغو اکران فیلمش با اشاره به اینکه احتمالاً فیلمش از سه‌شنبه هفته آینده روی پرده خواهد رفت به ایسنا گفت: ما قصد عادی‌سازی نداریم و فکر کردیم این اکران می‌تواند مفری باشد برای مردم و کمک کند تا دو ساعت شادابی تزریق شود. 

و اما تهیه کننده فیلم در گفتگو با مهر شامگاه گذشته گفت که اکران فیلم‌شان فعلا کنسل شده است و درباره شائبه عدم توافق با سازمان سینمایی برای ارائه ضمانت مالی مناسب جهت حمایت از اکران این فیلم در شرایط فعلی توضیح داد: بحث ما گارانتی و ضمانت نبود. این فیلم اولین فیلمی است که در مراحل تولید شاهد عرضه آن در فرابورس بودیم و این اتفاق پیش‌تر در سینمای ایران سابقه نداشته است. با توجه به منافع سهامداران خردی که در فرابورس بر روی این فیلم سرمایه‌گذاری کرده بودند، مجموع جمع‌بندی‌مان با توجه به رایزنی‌هایی که با فرابورس داشتیم به این نتیجه رسید که فعلاً اکران فیلم را متوقف کنیم.

در فیلم کمدی «بخارست» حسین یاری، پژمان جمشیدی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی، پونه عاشورپور، غزال نظر، ایمان صفا، وحید آقاپور، عرفان ابراهیمی، رضا بهبودی، غلامرضا نیکخواه و بابک کریمی ایفای نقش کرده‌اند.


منبع: خبرگزاری ایسنا