رییس و دبیر هجدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر دانشگاهی معرفی شدند.

پایگاه خبری تئاتر:  براساس اعلام مسوولان اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم،‌ در احکامی جداگانه از سوی دکتر میرزایی - مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رییس شورای سیاستگذاری جشنواره‌ی تئاتر دانشگاهی - رییس و دبیر هجدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران منصوب شدند.

بر این اساس، مجید سرسنگی به‌عنوان رییس و امیرمهدی مرسلی به‌عنوان دبیر این جشنواره منصوب شده‌اند.

در حکم دبیر جشنواره خطاب به مرسلی آمده است: «نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به‌عنوان «دبیر هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران» منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با جلب مشارکت و بهره‌مندی از نظرات ارزشمند استادان، نخبگان تئاتر دانشگاهی و دانشجویان گرامی تمام تلاش خود را در برگزاری مطلوب و شایسته جشنواره معمول داشته و در این امر خطیر موفق به تأییدات الهی باشید.»

امیرمهدی مرسلی، دانشجوی رشته‌ی کارگردانی تئاتر دانشگاه سوره است و از جمله فعالیت‌هایش می‌توان به مدیریت بخش صحنه در شانزدهمین دوره‌ی جشنواره، مدیر بخش نمایشنامه‌نویسی پانزدهمین دوره، مسوول هماهنگی بخش تئاتری‌های دوره‌ی چهاردهم و همکاری با سیزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران اشاره کرد. او هم‌چنین دبیری کانون تئاتر دانشگاه سوره را در کارنامه‌ی خود دارد.