با پایان کارگاه‌های بین‌المللی دانا لوبک و روبرت گرین وود هنرمندان کانادایی در مجموعه تئاترشهر این دو هنرمند برای برگزاری کارگاه‌های خود به شهر لاهیجان و اصفهان می‌روند.

پایگاه خبری تئاتر: کارگاه «امواج و گفتار بدن» به سرپرستی دانا لوبک و «نوای بازیگری» به سرپرستی روبرت گرین‌وود عنوان دو کارگاهی بود که طی هفته گذشته در مجموعه تئاتر شهر برگزار شد و از امروز این دو هنرمند کانادایی با سفر به استان گیلان کارگاه‌های خود را در شهر لاهیجان برگزار می‌کنند.

همچنین این دو هنرمند روز جمعه 28 آذرماه یک تک اجرا در تهران خواهند داشت و نمایش «شکسپیر» را در مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌کنند. این دو هنرمند از روز یکشنبه 30 آذرماه با سفر به شهر اصفهان کارگاه‌های «امواج و گفتار بدن» و «نوای بازیگری» را در این شهر برای علاقمندان تئاتر استان اصفهان برگزار خواهند کرد.

این کارگاه‌های آموزشی از سوی گروه تئاتر «زندگی» و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی ایران و در چند مرحله برگزار می شود و در پایان این دوره‌های آموزشی نیز گواهینامه معتبر از سوی انجمن هنرهای نمایشی ایران، کمپانی های تئاتر «کاروتا» و «سان ارگوس» به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.