دو نمایش «من خدا را دوست دارم» و «جای پای خالی» کاری از گروه ققنوس تئاتر بندرلنگه و به کارگردانی امین سالاری در بخش ویژه سیزدهمین فستیوال بین‌المللی هایفست ارمنستان اجرا می‌شوند.

پایگاه خبری تئاتر: امین سالاری گفت: : در یازدهمین دوره فستیوال هایفست ارمنستان دو نمایش «من خدا را دوست دارم» نوشته حسین ابراهیمی و به کارگردانی خودم که به عنوان نمایش برگزیده مناطق در بخش بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر اجرا شده است و «جای پای خالی» نوشته حسین ابراهیمی و به کارگردانی خودم که در سال 88 برگزیده مناطق شده است، شرکت می‌کنند.

وی افزود: این دو اثر از تولیدات گروه تئاتر ققنوس تئاتر بندر لنگه هستیم که همگی جوان و دانشجوی تئاتر و دیگر رشته‌های هنر هستیم.

این کارگردان جوان گفت: طی سفری که آرتور قوکاسیان دبیر جشنواره تئاتر «هایفست» در ایام جشنواره تئاتر فجر به ایران داشت از نمایش ما دیدن کرد و نمایش «من خدا را دوست دارم را انتخاب کردند؛‌ به دلیل یکی بودن گروه بازیگران این دو نمایش اثر دیگری از ما نیز در این جشنواره حضور پیدا می‌کند. فستیوال تئاتر هایفست از از یک الی 10 اکتبر در شهر یروان ارمنستان برگزار می‌شود و ما دو روز در بخش ویژه این جشنواره اجرا خواهیم داشت.

سالاری در پایان از مسئولان استان هرمزگان تقدیر و تشکر کرد و گفت: از رضازاده شهردار بندر لنگه به خاطر حمایت‌هایی که از تئاتر این شهرستان کرد، تشکر ویژه می کنم زیرا اگر تئاتر در شهر کوچکی همچون بندر لنگه رشد کرده است به دلیل حمایت مسئولان این شهر بوده است. همچنین از مرشدی مدیرکل استان هرمزگان و عقیل خواجه تشکر می‌کنم.

سیزدهمین دوره فستیوال بین‌المللی هایفست ارمنستان  از یک الی 10 اکتبر در یروان ارمنستان در تمامی ژانر‌های مربوط به هنرهای نمایشی برگزار می‌شود؛ در این دوره برنامه‌های ویژه‌ای در بخش کودکان و دانشجویان نیز برنامه‌ریزی شده است. این جشنواره هر ساله و با هدف نمایش فرهنگ جهان در ارمنستان برگزار می‌شود که در این دوره آثاری از انگلیس، ایتالیا، لیتوانی، لتونی، روسیه، آرژانتین و چند کشور دیگر حضور دارند.