شبکه سه سیما تصمیم دارد این روزها «تمام رخ» را با موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی به روی آنتن ببرد. این سریال سال گذشته در سکوت خبری تولید شد و تاکنون عکسی رسمی هم از آن منتشر نشده است.

چارسو پرس: به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، سریال «تمام رخ» به کارگردانی محمود معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری قرار است به‌زودی از شبکه سه سیما پخش شود.

این سریال که به سفارش مرکز سیما فیلم ساخته شده و به موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی می‌پردازد.

در خلاصه داستان این سریال چنین آمده است: «تمام رخ» بحث خانواده و آدم‌هایی را نشان می‌دهد که شخصیت متزلزلی دارند؛ می‌توانند تحصیل‌کرده باشند و فریب بخورند. طمعِ پول زیاد در فقدانِ امنیت و عشق در خانواده باعث می‌شود آدمی به خیانت و حتی وطن‌فروشی تن دهد.

قرار است در «تمام رخ» به این معضلات اشاره شود. معضلاتی که گاهی اوقات افرادِ‌ فریب خورده را تا آلوده شدن در سایت‌های شرط‌بندی می‌کشاند. زندگی کاراکترهای این سریال خصوصاً شخصیت‌های محوری داستان، عادی و طبیعی پیش می‌رود تا اینکه برای به دست آوردن پولِ بیشتر راه خطا را به مسیرِِ درست ترجیح می‌دهند؛ تا مرزِ وطن‌فروشی و خیانت پیش می‌روند اما باز کانونِ‌ گرم خانواده است که جلوی این به آخرِ خط رسیدن را می‌گیرد.

رحیم نوروزی، آرش آصفی، معصومه بافنده، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، کاظم هژیرآزاد، رحمان باقریان، علیرام نورایی، شیدا یوسفی، مهوش صبرکن و وحید نفر در این سریال ایفای نقش می‌کنند.