بعد از پذیرفته شدن استعفای حسین طاهری، مدیر سابق اداره کل هنرهای های نمایشی توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گمانه زنی‌ها برای معرفی مدیر یا سرپرست آغاز شده است.

چارسو پرس: بعد از پذیرفته شدن استعفای حسین طاهری مدیر سابق اداره کل هنرهای های نمایشی توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پی اختلافات مدیر کل با مدیر بالادستی، وزیر از معاون خود خواست تا هر چه سریعتر برای سازماندهی به اوضاع تا صدور حکم مدیریت جدید، برای این پست سرپرست معرفی کند.

این در حالی است که تئاتر با کاهش شدید بازدهی و کمبود بودجه و نابسامانی‌های فراوانی در دوره مدیریت طاهری روبه رو شده و انتصاب و عزل عجولانه و نامناسب برخی از مدیران میانی و اعمال تغییر و تحولات غیرکارشناسانه،  معضلات عمیقی را به بدنه تئاتر کشور تحمیل کرده و اثرات نامناسبی به جا گذاشته است.

گمانه زنی ها برای معرفی فرد مناسب و اصلح در این مقطع حساس مختلف است اما یکی از گزینه‌های محتمل برای پذیرش این مسئولیت سنگین، حسین مسافر آستانه است.

حسین پاکدل،  امیر دژاکام،  اتابک نادری،  مهدی شفیعی،  مهرداد رایانی مخصوص و بهروز قریب پور نیز از دیگر گزینه‌های مطرح برای انتصاب به سمت مدیر کلی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نظر می‌رسند که همگی دارای سوابق مدیریتی هستند و گزینه‌هایی برای اداره امور جاری تئاتر کشور عنوان می‌شوند.

لازم به ذکر است کمتر از یک ماه دیگر بزرگترین رویداد تئاتر کشور، سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، آغار خواهد شد و امید است با انتخاب مناسب برای این منصب، وضعیت تئاتر کشور بهبود یابد.