مینا ساداتی پس از یک هفته تمرین از جمع بازیگران «مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» کنار رفت و نورا هاشمی بازیگر سینما و تئاتر به جمع اجراگران پیوست.

چارسو پرس: مینا ساداتی که همزمان در یک فیلم سینمایی ایفای نقش می کرد، به دلیل دور بودن لوکیشن فیلم نمی توانست در تمرین ها و برخی روزهای اجرا حاضر باشد به همین دلیل طبق توافق طرفین از نمرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» کناره گیری کرد و نورا هاشمی به جمع اجراگران پیوست.

هاشمی در حال حاضر یک هفته در کنار دیگر اجراگران تمرین داشته است. بابک حمیدیان، جواد مولانیا، نیکو ترخانی و نوید هدایت پور اجراگران صحنه، هانیه توسلی، مهدی احمدی و علی اتحاد اجراگران ویدیو اینستالیشن، حامد کاظمی اجراگر آواها، نغمه مرادآبادی و ژوبین کلهر اجراگران نوازنده از دیگر اجراگران این پروژه چندرسانه ای به کارگردانی علی اتحاد هستند.

نورا هاشمی بازیگری را از سال 81 و ایفای نقش در فیلم «دوشیزه» آغاز کرد و تا به حال در فیلم های چون «حوالی اتوبان» و «جیب بر خیابان جنوبی» بازی داشته است. هاشمی سال گذشته نیز در نمایش «بیوه های غمگین سالار جنگ» حضور داشت.

«مرثیه‌ای برای کتاب‌سوزی‌ها» به تهیه کنندگی مجید رحیمی جعفری از 20 دی تا 10 بهمن سال جاری در فرهنگسرای نیاوران در دو سانس 18:30 و 20 اجرا خواهد شد و طبق اعلام گروه نمایش آکادمی هنر، دو سانس بلیت با تخفیف به دانشجویان اختصاص داده خواهد شد.