ستاره فیلم «انتقام جویان» در حین برف روبی در یک تصادف دچار ضربه شدید قفسه سینه و جراحات ارتوپدی شده و همچنان در مراقبت های ویژه به سر می برد.

چارسو پرس: به نقل از گاردین، «جرمی رنر» بازیگر ۵۱ ساله آمریکایی پس از جراحات وارده ناشی از تصادف روز یکشنبه تحت عمل جراحی قرار گرفت و وضعیت وی وخیم اما پایدار است و هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است. 

این بازیگر ۵۱ ساله در طول دوران بازیگری خود برای بازی در فیلم های «هرت لاکر» و «شهر» نامزد دریافت جایزه اسکار شده است و همچنین به خاطر بازی در نقش ابرقهرمان «کلینت بارتون» معروف به هاوکی در فیلم‌های مارول و برای بازی در مجموعه فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» به شهرت رسیده است.

«ثور» (۲۰۱۱)، «انتقام‌جویان» (۲۰۱۲)، «انتقام‌جویان: عصر اولتران» (۲۰۱۵)، «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (۲۰۱۶)، «انتقام‌جویان: پایان بازی» (۲۰۱۹) «ماموریت: غیرممکن - پروتکل شبح» (۲۰۱۱)، «میراث بورن» (۲۰۱۲)، «هانسل و گرتل: شکارچیان جادوگر» (۲۰۱۳)، «حقه‌بازی آمریکایی »(۲۰۱۳)، «ماموریت: غیرممکن - ملت یاغی» (۲۰۱۵) و «ورود» (۲۰۱۶) از جمله دیگر فیلم‌های سینمایی «جرمی رنر» هستند

«جرمی رنر» قرار است در فصل دوم سریال «شهردار کینگستاون» ظاهر شود که پخش آن از دو هفته دیگر آغاز می‌شود.

///.