هنری کاویل به سراغ پروژه «چکش جنگی ۴۰۰۰۰» رفته است.

چارسو پرس: این اکشن ماجراجویانه هم مثل سوپرمن قرار است به صورت یک مجموعه فیلم دنباله‌دار وارد مرحله تولید شود. کاویل که ظاهرا علاقه بسیار زیادی به این پروژه دارد و قرار است یکی از تهیه کنندگانش هم باشد، تصمیم دارد به صورت جداگانه آن را به صورت مجموعه‌ای تلویزیونی هم تهیه کند.

چکش جنگی ۴۰۰۰۰ در اصل یک بازی موفق و پرطرفدار قدیمی ویدئویی است که سال‌هاست از انتشار آن می‌گذرد و اهل فن به آن لقب اصلی‌ترین بازی ویدئویی تاریخ را داده‌اند. خود هنری کاویل هم از طرفداران پروپاقرص این بازی بوده و دوران کودکی‌اش را با آن سپری کرده است.

داستان این بازی در آینده‌ای نزدیک اتفاق می‌افتد و ماجرای قدیمی نبرد دو نیروی خیر و شر را به تصویر می‌کشد. در این آینده نه چندان دور، زندگی آدمها در لبه تاریکی و نابودی قرار گرفته و اهالی زمین باید تصمیمی حیاتی بگیرند. این تصمیم مربوط به این نکته بسیار مهم می‌شود که آنها خواهان آینده‌ای درخشان و پرنور هستند یا اینکه زندگی در تاریکی و ظلمات را انتخاب می‌کنند.

کاویل که نقش شخصیت محوری داستان را بازی می‌کند، قرار است به آدم‌ها کمک کند تا در نبردی سخت و سرنوشت‌ساز به آینده‌ای روشن دست پیدا کنند. او نسخه سینمایی چکش جنگی ۴۰۰۰۰ را با همکاری شبکه آمازون تهیه می‌کند. نام آمازون به عنوان تهیه‌کننده اصلی این اکشن آینده‌نگرانه علمی تخیلی، به معنی آن است که فیلم به احتمال زیاد پخش استریم خواهد داشت و در سالن‌های سینماها اکران نخواهد شد. هنوز اطلاعاتی در رابطه با نسخه تلویزیونی چکش جنگی ۴۰۰۰۰ در دست نیست و کسی نمی‌داند دو نسخه سینمایی و تلویزیونی همزمان وارد مرحله تولید می‌شوند یا خیر. در همین حال، مشخص نیست این دو نسخه چه شباهت‌ها یا تفاوت‌هایی با هم خواهند داشت.

کاویل که مدتی قبل قرارداد همکاری‌اش با مجموعه اینترنتی پربیننده «ساحره» شبکه نتفلیکس را قطع کرد، طی ماه‌های گذشته امیدوار بود بتواند دوباره نقش ابرقهرمان سوپرمن را در قسمت تازه‌ای از این مجموعه اکشن کمیک استریپی برای کمپانی برداران وارنر و شرکت دی سی کامیکز بازی کند. اما جیمز گان مدیر تازه دی سی کامیکز در مصاحبه‌ای تولید قسمت تازه سوپرمن با بازی کاویل را رد کرد و گفت چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. کاویل و مدیران آمازون این روزها به دنبال فیلمنامه‌نویسی هستند که کار نگارش فیلمنامه چکش جنگی ۴۰۰۰۰ را آغاز کند.

اولین بازی کاویل در نقش سوپرمن در فیلم «مرد پولادین» در سال ۲۰۱۳ بود که به فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» در سال ۲۰۱۶ و «لیگ عدالت» ۲۰۱۷ منجر شد. کاویل همچنین برای فیلمبرداری مجدد صحنه های «لیگ عدالت» زک اسنایدر که در سال ۲۰۲۱ در سرویس استریم HBO Max پخش شد، بازگشت.