نمایش «اهمیت ارنست بودن به کارگردانی مهسا چیذری تا ششم بهمن در تماشاخانه ارغوان روی صحنه می رود.

چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی نمایش، اجرای نمایش «اهمیت ارنست بودن» کاری از مهسا چیذری تا ششم بهمن تمدید شد. این اثر نمایشی به مدت ۷۰ دقیقه در تماشاخانه ارغوان روی صحنه است.

این نمایش نوشته اسکار وایلد به ترجمه ایوب آقاخانی روایتگر زندگی ۲ دوست صمیمی در انگلستان است که هر ۲ برای خوشگذرانی خود دروغ هایی به خانواده می گویند اما در این بین ماجراهای عاشقانه ای برایشان پیش می آید که همه چیز را تغییر می دهد ...

نمایشنامه «اهمیت ارنست بودن» یک کمدی انگلیسی و دارای گفتگو های ظریف و بذله گویی های مفرح است و برپایه کمدی موقعیت جلو می رود.

محمد وثوقی، دیانا جاوید موسوی، احمد بیستونی، زهرا مدبر، سمیرا لطفی، فاطمه طاهری، ژالیا شاکری، میثم عزیزی و مهسا چیذری در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

مهسا چیذری طراح و کارگردان، محمد وثوقی دستیار کارگردان و تهیه کننده، احمد بیستونی مشاور کارگردان، نسرین کمالی طراح و مجری گریم، لیلی
اشتیاق، محمد وثوقی، محمد چیذری طراح پوستر و بروشور، محمد چیذری عکاس و تولید محتوا، پایگاه تحلیلی خبری سینما آفیش مشاور رسانه ای و مهدی سربازی مدیر روابط عمومی این اثر را بر عهده دارد.

اجرای «اهمیت ارنست بودن» ۶ بهمن در تماشاخانه ارغوان به کار خود پایان می دهد.