رایان جانسون کارگردان «چاقوها بیرون» در حال برنامه‌ریزی است تا به زودی ساخت فیلم سوم را شروع کند.

چارسو پرس: به نقل از د رپ، رایان جانسون پس از موفقیت فیلم «گلس آنیون: یک چاقوکشی اسرارآمیز» مشتاق است تا فیلم سوم را هم به زودی بسازد.

فیلم دوم نوامبر راهی سینماها شد و اکنون کارگردان آن آماده است تا ماجراجویی بعدی کارآگاه بنوا بلانک را شکل دهد.

در دومین فیلم از این مجموعه نام‌های بزرگی مانند اداورد نورتون، جنل مونی، کیت هادسون، کاترین هان، دیو باتیستا و ایتن هاوک و هیو گرانت جلوی دوربین رفتند و دنیل کریگ بار دیگر در نقش خود ظاهر شد.

نخستین فیلم این مجموعه با عنوان «چاقوها بیرون» سال ۲۰۱۹ اکران شد و با موفقیتی که کسب کرد نتفلیکس را واداشت تا با قیمت ۴۶۹ میلیون دلارحق پخش ۲ فیلم بعدی مجموعه را به دست آورد و کمپانی‌های بزرگ دیگر مانند آمازون و اپل را که مشتاق فیلم‌های بعدی بودند شکست دهد.

جانسون گفته کار بعدی‌اش ساخت فیلم سوم بنوآ بلانک است. وی درباره اینکه طرح فیلم بعدی می‌تواند چگونه باشد گفت ایده‌های متعددی دارد که باید مورد بررسی قرار دهد.

وی گفت: ساختاری را که در ذهن دارد یادداشت می‌کند و معمولاً کارش را با جنایت شروع نمی‌کند بلکه ساختار داستان برایش اهمیت دارد و پیش از جنایت بر چه کسی و چرا تمرکز دارد.

«گلس آنیون» ۶ نامزدی از جوایز منتخب منتقدان کسب کرد که ۲ مورد آنها را برد و ۲ نامزدی هم از گلدن گلوب در بخش بهترین فیلم کمدی یا موزیکال و بازیگر مرد برای بازی دنیل کریگ به دست آورد. با معرفی نامزدهای اسکار هم فیلم در بخش بهترین فیلمنامه اقتباسی نامزد شد.

این فیلم چهارمین فیلم محبوب تماشاگران نتفلیکس شده است.