پوستر فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» یکی از آثار راه یافته به جشنواره چهل‌ویکم فجر با بازی سارا بهرامی و سعید مولویان رونمایی شد.

چارسو پرس: این فیلم به کارگردانی آرمان خوانساریان ساخته شده که اولین تجربه بلند سینمایی اوست.تهیه‌کنندگی و سرمایه‌گذاری «جنگل پرتقال» بر عهده رسول صدرعاملی بوده تا با بازی بازیگرانی همچون سارا بهرامی، میرسعید مولویان و رضا بهبودی یکی از فیلم اولی‌های امسال راهی جشنواره شود.

 سارا بهرامی در روایتی از «جنگل پرتقال»فیلم سینمایی جنگل پرتقال

این فیلم یک درام اجتماعی و از محصولات بنیاد سینمایی فارابی است که درخلاصه داستانش آمده است: سهراب بهاریان نمایشنامه‌نویس ناموفقی است که به تازگی معلم دبیرستان شده است. دانش آموزان و مدیر مدرسه، رضایتی از شیوه برخورد او هنگام آموزش ندارند. او در سفری با تصویری از گذشته خود مواجه می‌شود.

 سارا بهرامی در روایتی از «جنگل پرتقال»فیلم سینمایی جنگل پرتقال

فهرست عوامل فیلم عبارت است از:نویسنده و کارگردان: آرمان خوانساریان، تهیه‌کننده: رسول صدرعاملی، بازیگران: میر سعید مولویان، سارا بهرامی و رضا بهبودی، جانشین تهیه‌کننده: ایمان موید طلوع، مدیر فیلمبرداری: مسعود امینی‌تیرانی، تدوین: محمد نجاریان، صدا گذاری و ترکیب صدا: امیرحسین قاسمی، موسیقی متن: علی صمدپور، طراحی چهره‌پردازی: سیامک احمدی، مدیر تولید: عماد طاهری، دستیار اول کارگردان: ایمان توکلی، طراح صحنه و لباس: فراز مدیری، صدابردار: سامان شهامت، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، جلوه‌های بصری: کامیار شفیعی.

///.