کاظم هژیرآزاد شب گذشته پس از تماشای نمایش «کاسپار»، گفت: «نمایشی بسیار تعجب‌برانگیز و دشوار را تماشا کردم که به نظرم بازیگران جوان آن توانسته بودند به همراه کارگردان تصاویر زیبایی خلق کنند.»

چارسو پرس: نمایش «کاسپار» به نویسندگی پتر هانتکه و کارگردانی دکتر محسن معینی، جمعه ۱۹ دی ماه، میزبان کاظم هژیرآزاد، از پیشکسوتان عرصه بازیگری تئا‌تر و سینما، بود که این هنرمند در پایان نمایش اعلام کرد از تماشای کاسپار لذت برده و آن را نمایشی سخت و تعجب‌برانگیز خواند.
 
همچنین هژیرآزاد افزود: «جمله‌هایی که بازیگران در نمایش کاسپار می‌گفتند، خیلی برایم جالب بودند. البته من نمایشنامه را نخوانده‌ام اما فیلمِ کاسپار را دیده بودم که آلمانی‌ها ساخته‌اند. در آن فیلم، مردی در جنگل بزرگ شده که سخن‌گفتن نیاموخته بود و هیچ چیز نمی‌دانست. این نمایش ابتدا من را به یاد آن فیلم انداخت، ولی متوجه شدم گویا این کار، اجرای دیگری از آن متن است، ولی کارگردان نمایش، پنج خانم را برای بازی در نقش کاسپار به کار گرفته و همه گرفتار معضل قراردادهای اجتماعی‌اند که آدم‌ها برای آن‌ها یا خودشان معین می‌کنند. ما از طریق همین قراردادهایی که زبان تعیین می‌کند، یکدیگر را اذیت می‌کنیم و جنگ راه می‌اندازیم. همه آن رویداد‌ها با همین کلمه‌ها هستند.»
 
این بازیگر تئا‌تر ادامه داد: «بازیگران نمایش به خوبی از پسِ نقششان برآمده بودند. بیان و بدن خوبی داشتند و کارهای مشکلی انجام می‌دادند. زمین‌خوردن‌های مکرر، بدن متناسب می‌خواهد که این بازیگران داشتند. همه آن‌ها جوان و پرانرژی هستند و موفق شده بودند به کمک کارگردان تصاویر زیبایی بسازند.»
 
در حالی‌که روزهای زیادی از اجرای کاسپار نمی‌گذرد، این اثر نمایشی با استقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شده و برخی هنرمندان به تماشای آن نشسته‌اند. از جمله هنرمندانی که تا امروز شاهد نمایش کاسپار بوده‌اند، می‌توان مهدی فقیه، کاظم هژیرآزاد، بهرام سروری‌نژاد، ابراهیم پشت‌کوهی، یوحنا حکیمی، امیر مولایی و وحید مهراد را نام برد.
 
پردیس افکاری، بهار سعوه، افسانه میرباقری، باران فرد و مریم دانش‌آذر بازیگران نمایش «کاسپار» هستند. سایر عوامل عبارتند از: نیکان خسروی (آهنگساز)، مستانه کریم‌خانی (مدیر صحنه)، پانته‌آ شاگردی (منشی صحنه)، امید سلیمانی (عکاس/گرافیست)، نگین می‌رحسنی (طراح لباس)، نگین می‌رحسنی تهیه‌کنندگی و احمدرضا حجارزاده (مدیر روابط‌عمومی).
 
علاقه‌مندان به تماشای نمایش «کاسپار» می‌توانند برای رزرو بلیت با شماره ۰۹۱۹۸۹۰۰۶۸۴ تماس بگیرند. اجراهای این نمایش تا نیمه بهمن، هر روز ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه آو به نشانی میدان فاطمی، ابتدای شهید گمنام، خیابان جهان‌مهر، پلاک ۲۶ ادامه خواهد داشت.