شنبه , ۲۶ مهر, ۱۴۰۴
خانه
سینمای ایران
جشنواره فیلم فجر
نقد فیلم های خارجی
چارسو پلاس
مطالب منتخب
آخرین اخبار
سینما
تلویزیون و سریال
اخبار ویژه
تلویزیون و سریال
اخبار سینما
جشنواره جهانی فیلم فجر
گزارش
فراخوان
نقد و یادداشت
بین الملل
مصاحبه
فیلم کوتاه
فیلم مستند
انیمیشن
جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان
سینماحقیقت
گفتگو
جشنواره فیلم کن
کتاب
تئاتر
اخبار تئاتر
نمایشنامه
بانک نمایشنامه
جشنواره
گزارش تصویری
مصاحبه
یادداشت و مقاله
گزارش
فراخوان
بین الملل
مقاله
نقد
کاریکاتور تئاتر
جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک
استان ها
تماشاخانهها
جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان
جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان
جشنواره بین المللی تئاتر فجر
جشنواره تئاتر شهر
نمایشنامه خوانی
عکس
فیلم
خانه
سینمای ایران
جشنواره فیلم فجر
نقد فیلم های خارجی
چارسو پلاس
مطالب منتخب
آخرین اخبار
سینما
تلویزیون و سریال
اخبار ویژه
تلویزیون و سریال
اخبار سینما
جشنواره جهانی فیلم فجر
گزارش
فراخوان
نقد و یادداشت
بین الملل
مصاحبه
فیلم کوتاه
فیلم مستند
انیمیشن
جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان
سینماحقیقت
گفتگو
جشنواره فیلم کن
کتاب
تئاتر
اخبار تئاتر
نمایشنامه
بانک نمایشنامه
جشنواره
گزارش تصویری
مصاحبه
یادداشت و مقاله
گزارش
فراخوان
بین الملل
مقاله
نقد
کاریکاتور تئاتر
جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک
استان ها
تماشاخانهها
جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان
جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان
جشنواره بین المللی تئاتر فجر
جشنواره تئاتر شهر
نمایشنامه خوانی
عکس
فیلم
دسترسی ها
تماس با ما
فیلم- توهین به بانوان سینماگر در برنامه سینمایی هفت تلویزیون
شناسه خبر : 47930 | تاریخ انتشار : 17 بهمن 1401 18:44 |
ابوالقاسم طالبی، فیلمساز «قلادههای طلا» در برنامه «هفت» به تمسخر سینماگران زن میپردازد و عبارت زنندهای را در مورد بانوان سینماگر به کار می برد.
به اشتراک بگذارید :
https://teater.ir/news/47930
ثبت دیدگاه
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
12 + 15 =
اخبار مشابه
برچسب ها
سینمای ایران
برنامه هفت
ابوالقاسم طالبی
چارسو پلاس
تازه ترین مطالب
۱۰ پایان بد در تاریخ فیلمهای علمیتخیلی؛ چرا ایدههای درخشان در خط پایان فرو میپاشند؟
حتی طرفداران «وان پیس» هم نمیتوانند از بدترین ایراد این انیمه دفاع کنند
حتی طرفداران «وان پیس» هم نمیتوانند از بدترین ایراد این انیمه دفاع کنند
چرا سهگانه جدید «جنگ ستارگان» همچنان کلید آینده کهکشان است
ناصر تقوایی؛ فیلمسازی وفادار به ادبیات و جنوب ایران که با استعاره علیه سانسور جنگید
شکست «استارنت» پس از یک سال فعالیت؛ پلتفرم تازه تأسیس در آستانه تعطیلی
خانه هنرمندان میزبان «هپنینگ آرت» شد؛ ترکیب نمایش، موسیقی و هنرهای تجسمی در یک تجربه تعاملی
مردپوشی الناز شاکردوست در «کجپیله»؛ حربه جدید کمدیفارسی برای فریب گیشه
چرا کنسرتها پشت سر هم لغو میشوند؟
عادل تبریزی: به منتقدان میگویم اگر مفتبر فیلم بدی است، از آن بدتر هم میسازم/ نباید حکم تمام شدن کارگردانها را صادر کرد
مهران مدیری با ساخت «مرد هزار چهره ۳» به تلویزیون بازمیگردد
فیلم کوتاه «او اینجا نیست»؛ جایزه بهترین کارگردانی جشنواره پیجن ایسلند
وحید نفر در نمایش کمدی «سلول»؛ یلدای سربازان زندان با محکومان اعدامی در نوفل لوشاتو
نمایش «مینیونها و راز جاودانگی» در پردیس تئاتر شهرزاد
قدکچیان: ناصر تقوایی قربانی «بگیر و ببند» فیلمسازی شد
پربازدیدترین ها
جایزه هیئت داوران جشنواره آرژانتین برای فیلمبرداری «دِرنو» هادی محقق
نقد فیلم «Swiped»؛ روایت واقعی یک داستان پرچالش
نقد فیلم «Exit 8»؛ سفری روانشناختی در تونلهای متروی توکیو، جایی که هر ناهنجاری راه خروج است
نقد فیلم «All of You»؛ روایتی عاشقانه از آیندهای بدون انتخاب
نقد فیلم «Him»؛ از ضربه مغزی تا قراردادها، ترسناکتر از فوتبال واقعی
نقد فیلم «دو پیانو»؛ ملودرامی شتابزده از آروه دسپلشن که گذشته یک نوازنده را با سرعت برقآسا به او بازمیگرداند
فیلم کوتاه «مکافات» با محوریت جنگ ۱۲ روزه در یزد کلید خورد
فیلم کوتاه «ویر» به جشنواره «Superfest Disability» آمریکا راه یافت
فیلم کوتاه «اثر انگشت» مرضیه فخار وارد مراحل فنی شد
نقد انیمه «Demon Slayer: Infinity Castle»؛ تصویری خیرهکننده اما روایتی پرپیچوخم که تازهواردها را سردرگم میکند
گزارش تصویری
تصاویر- بدرقه پیکر زنده یاد «ناصر تقوایی»
نمایش «خط چشم» بهکارگردانی نازنین سالاریفر
پرفورمنس آرت «خودمعشوق پنداری» در خانه هنرمندان ایران
عکس- نشست خبری همایون شجریان
عکس- نمایش «باغ بیآلبالو» به کارگردانی لیلی رشیدی و محمد عاقبتی
فیلم
تیزر سریال «بامداد خمار» نرگس آبیار
خاطره تکاندهنده بهرام عظیمی: جوانانی که به شیوه مایکل جکسون میرقصیدند، مجبور شدند زیر یخ بروند