فیلم «گل‌های باوارده» به صورت اختصاصی برای دو وزیر ارشاد و نفت و جمعی از مدیران جشنواره اکران شد.

چارسو پرس: این فیلم با ادعای طولانی شدن مراحل فنی برای خبرنگاران اکران نشد.

همزمان با حضور اوجی در کاخ جشنواره، کارگران صنعت پتروشیمی هم حضور داشتند که به آنها اجازه ورود به سالن ویژه وزیر داده نشد و آنها به سالن دیگری هدایت شدند.

جواد اوجی وزیر نفت شامگاه سه‌شنبه (۱۸ بهمن‌ماه) در حاشیه اکران فیلم «گل‌های باوارده» و در جمع کارکنان پالایشگاه آبادان در پردیس سینمایی ملت ضمن قدردانی و تشکر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان سینمایی کشور، بنیاد سینمایی فارابی و دست‌اندرکاران ساخت این فیلم که از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی است، بیان کرد: عرصه هنر و سینما یکی از بهترین روش‌ها برای نمایش رشادت‌ها و تلاش‌های کارکنان صنعت نفت به شمار می‌آید؛ خوب است کارکنان و خانواده‌های آنها به تماشای این فیلم تأثیرگذار و عالی بروند، تا بدانند که در طول تاریخ ۱۲۰ ساله این صنعت چه فداکاری‌های شده است.

»گل‌های باوارده» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی سعید سعدی توسط فارابی ساخته شده است.

در حالی امروز خبر رسمی منتشر می شود که وزیر نفت« گل های باوارده» را دیده است که دیشب در پردیس ملت رسماً اعلام شد که فیلم به دلیل مشکلات فنی اکران نمی شود اما به نظر می رسد نسخه ای از فیلم بطور غیر رسمی و برای جمع محدودی به نمایش درآمده است. نسخه ای که کارگردان به دلیل مشکلات فنی نخواست برای اهالی رسانه نمایش بدهد.

 

هر آنچه از ۲۴ فیلم «سودای سیمرغ» می‌دانیم

بیشتر بخوانید: صفحه ویژه جشنواره فیلم فجر


منبع: نفت خبر