نشست مطبوعاتی فیلم«وابل» در جشنواره فجر در حالی بدون کارگردانش برگزار شد که در روزهای اخیر حاشیه‌هایی پیرامون نمایش این فیلم در جشنواره مطرح بود و تهیه‌کننده درباره غیبت تورج اصلانی گفت که او بخاطر رفع مشکلی‌که برای فیلمش در بخش بین‌الملل به وجود آمده به سینمای رسانه نیامده است.

چارسو پرس: فیلم «وابل» به کارگردانی تورج اصلانی، فیلمبردار با سابقه که چند سالی است وارد عرصه فیلمسازی شده است، پنجشنبه ۲۰ بهمن‌ماه در پردیس سینمایی ملت برای اهالی رسانه رونمایی شد.

در نشست پرسش و پاسخ این فیلم فقط تهیه‌کننده و آزاده زارعی یکی از بازیگران اصلی حضور داشتند.

سپهر سیفی تهیه‌کننده این فیلم تاکید کرد: این فیلم کاملا در بخش خصوصی ساخته شده و هر آنچه در چند سال گذشته کار کرده، با هدف گیشه نبوده و خود فیلم در اولویت بوده است.

او درباره بازخورد مردم در سینما نسبت به «وابل» تصریح کرد: مدتی است که مردم نسبت به سینما قهر کرده‌اند و ما تلاش می‌کنیم با این جنس سینمای اجتماعی که نقد می‌کند، مردم به سینما برگردند و آشتی کنند.

او در پاسخ به پرسشی درباره اینکه چرا مخاطب باید به سینما برود تا فیلمی را ببیند که زجر بکشد، گفت: اگر بخواهیم اینطور نگاه کنیم پس اصلا نقدی نباید وجود داشته باشد.

آزاده زارعی هم با بیان اینکه نقشی که بازی کرده قابل قبول و به شدت سخت بوده و امیدوار است که مورد دقت داوران قرار بگیرد گفت: من به دلیل احترام به اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر و فیلمی که در آن بازی کردم در اینجا حضور پیدا کردم.

در این نشست سوال‌هایی که مرتبط با فیلم بود، بدون حضور کارگردان پاسخ داده نشد.

هر آنچه از ۲۴ فیلم «سودای سیمرغ» می‌دانیم

بیشتر بخوانید: صفحه ویژه جشنواره فیلم فجر