بهرام بیضایی و اتابک نادری در بین چهره های تاثیر گذار فرهنگی سال 93 به انتخاب مجله آزما قرار گرفتند.

چارسو پرس: مجله فرهنگی و ادبی آزما طی اقدامی اقدام به انتشار لیست دوازده نفره چهره های تاثیر گذار فرهنگی در سال گذشته کرده است. این لیست که به انتخاب هیئت تحریریه این مجله آماده شده است. و در میان اسامی اعلام شده نام اتابک نادری و بهرام بیضایی از هنرمندان فعال در حوزه تئاتر به چشم می خورد .

مجله آزما در توضیح این طرح آورده است: 

در عرصه‌ی فرهنگ و هنر ایران خلاقیت هرگز ایستایی نداشته است و حتی در دشوارترین شرایط ممکن نویسندگان، شاعران، سینماگران و … کاری را که بایدشان بوده کرده‌اند و در این مسیر همواره چهره‌های بسیاری نیز درخشیده‌اند وروشن است که برگزیدن یک تن از میان خالقان آثار ارزشمند و کنشگران عرصه هنر و فرهنگ به عنوان چهره سال در یک سال اگر چه کم شمار باشند آسان نیست با این حال می‌خواهیم با هدف عبور از مرزهای خلوت فرهنگ شخصی یا شخصی کردن فرهنگ و در میان گذاشتن دریافت دلپسند خود با دیگران، و با نگاهی عمیق‌تر از حد و تماشا تلاش‌های انجام شده هنری و فرهنگی در سالی که گذشت نگاه کنیم و برترین تلاشگر عرصه هنر و فرهنگ را به عنوان چهره سال آزما انتخاب کنیم و بنابراین نام شماری از اهالی فرهنگ و هنر را که در سال ۱۳۹۳ حضوری پررنگ‌تر و تلاش‌هایی پرثمرتر در جامعه هنری و عرصه فرهنگی داشته‌اند، پیش روی شما قرار دهیم به یادآوری تا به یاری و با رأی شما چهره‌ی سال ۹۳ مجله آزما را انتخاب کنیم.

در ادامه مجله آزما آمده است : برای این انتخاب فهرستی را تدارک دیده‌ایم که در سایت مجله آزما با آدرسwww.azmaonline.com می‌توانید آن را ببنید و یا نسخه نوشتاری آن را از کتابفروشی‌های معتبری که مجله آزما را عرضه می‌کنند دریافت کنید و با اعلام نظر به صورت اینترنتی یا نوشتاری، در انتخاب شخصیت هنری و فرهنگی سال ۹۳ همراه شوید. 

دلیل انتخاب نادری به عنوان چهره تاثیرکذار سال 93 از سوی مجله آزما به سر انجام رسیدن طرح ملی توسعه سنگلج اعلام گردیده است .