اجرای نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمدکاظم تبار که طراحی آن با استفاده از شیوه های مرتبط با فیگورها و حرکات اریال یوگا انجام گرفته، در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

چارسو پرس: به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم تبار شامگاه روز یکشنبه بیست و سوم بهمن ماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

این اثر نمایشی که با استفاده از فیگورها و حرکات اریال یوگا روی صحنه می رود، از آثار برگزیده چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بخش بازیگری است که تا روز بیست و دوم اسفند ماه به اجرای خود ادامه می دهد.

مرجان آقا نوری بازیگر، فرهاد قائمیان و محمدرضا آزاد فرد صدا، المیرا سبزه زار طراح حرکات اریال یوگا، امیرآقاجان طراح حرکت، تینا ساوجبلاغی طراح لباس، عاطفه ابیضی طراح گریم، رضا خضرایی طراح نور، رامین رستمی طراح پوستر و بروشور، محمد علی رحمانی موسیقی، علی خاتمی طراح صدا و ساخت موسیقی، حامد گودرزی مدیر تولید، علیرضا افیونی ومبین آریا گروه کارگردانی، سینا ییلاق بیگی مشاور طراح صحنه، فاطمه عرب عکاس گروه اجرایی را تشکیل می دهند.

در خلاصه داستان نمایش آمده است: «چیزی تا سحر نمانده، لحظه وداع اندوهگین نیست. هنگامه‌ای که شوق رسیدن در آن باشد. اکنون که جدایی بینمان جاری است. من به طلوع خورشید و صالمان ایمان دارم. به خنده های ممتد کنار هم، به دستانی که دوباره هم قسم خواهند شد و عشق تبلور وجودی مان می شود.»

نمایش «آلاء» تا روز دوشنبه بیست و دوم بهمن ماه ساعت ۲۰:۱۵ با مدت زمان ۴۰ دقیقه و قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر است.