فیلم «لالالند»‌ در قالب یک نمایش موزیکال در برادوی به صحنه می‌رود.

چارسو پرس: به نقل از ورایتی، فیلم موزیکال «لالالند» در قالب یک نمایش موزیکال برنامه‌هایی برای اکران در برادوی دارد.

این فیلم که محصول ۲۰۱۶ بود و از آهنگ‌های اوریجینالی چون «شهر ستارگان» و «یک روز دیگر خورشید» بهره برده بود، با بازی اما استون در نقش یک بازیگر جوان تازه‌کار و جویای نام و رایان گاسلینگ در نقش یک موسیقیدان جاز که به دنبال رویاهای خود است، با اقبال زیادی رو به رو شد.

اکنون قرار است بارتلت شر کارگردانی نمایش اقتباسی از این فیلم را برمبنای نمایشنامه‌ای که نوشته ایاد اختر و متیو دکر است، برعهده بگیرد وی قبلا «کشتن مرغ مقلد» و «ویولن نواز روی بام» را انجام داده است. این نمایش همچنان از ترانه‌ها و موسیقی جاستین هوروویتس استفاده می‌کند.

«لالا لند» که در هشتاد و نهمین دوره جوایز اسکار در ۱۴ رشته نامزد جایزه شد، در نهایت برنده ۶ جایزه اسکار از جمله بهترین کارگردانی برای دمین شازل و بهترین بازیگر زن برای اما استون شد؛ اما در عین حال یکی از به یادماندنی‌ترین لحظات اسکار برای همین فیلم و زمانی رقم خورد که نام آن به اشتباه به عنوان بهترین فیلم اعلام شد در صورتی که «مهتاب» برنده واقعی عنوان بهترین فیلم اسکار بود.

«لالالند» که با بودجه ۳۰ میلیون دلار تولید شد با فروش ۱۵۲ میلیون دلاری در آمریکای شمالی و در مجموع با فروش ۴۷۲ میلیون دلاری در سراسر جهان، در گیشه‌ها هم خوش درخشید.

مارک پالت تهیه کننده فیلم ساخت نمایش اقتباسی از «لالا لند» را مسیری در تکامل آن خواند و گفت با همکاری یک تیم در سطح جهانی این موزیکال روی صحنه می‌رود.

در حالی که «لالالند» برنده اسکار برای بهترین ترانه و بهترین موسیقی هم شد، از سال ۲۰۱۷ یک کنسرت با تور جهانی بر مبنای ترانه‌ها و موسیقی این فیلم اجرا می‌شود.